Hejhopp på er glada vänner

Det var ett tag sedan jag var in hit till bloggens värld, eller ärligt talat har jag inte varit framför datorn hemma alls på hela veckan och det innebär ingen bloggläsning har jag gjort. Men på ett sätt har det varit skönt, lite bloggsemester kallas det visst har jag läst någonstans*ler*

♥♥♥

Idag har granen fått komm fram och blivit fin och grann !!!
Pepparkakorna är klara och nu väntar dasset på att få sig en omgång....och därför hamnade jag här....
Vi åt nyss och jag blev så trött, så trött och orkade inte ta itu med toan, jag hörde att datorn surrade här i datarummet och ropade åt mig: Kom Nina !!!!



Jag återkommer ikväll hade jag tänkt hos er alla som jag inte "hälsat på" under veckan...men har ni skrivit mycket så hinner jag väl inte läsa allt.

På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej själv. Önskar er en god jul!!

2007-12-22 @ 16:09:02
Postat av: elli

...OCH JAG VAR PÅ VÄG ATT STÄDA NERE I KÄLLAREN...

Postat av: sussi

Kikar in och önskar er en Go Jul!!

2007-12-22 @ 22:22:35
Postat av: kajsa

H¨åller på att koka rödbetor just nu...alla andra sover...Önskar er en riktigt god jul!

2007-12-23 @ 07:11:30
Postat av: grannen

Skinkan är i ugnen!
God Jul till Er ocså!

2007-12-23 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback