En tisdags gubbe

Snögubbe

En tisdgas snögubbe hälsning till er  !!

Ärligt har jag knyckt bilden som ni ser:)



Full fart och fläkt har det varit idag, ända från morgonen,
en liteee småstressig dag från början till slut men allt har gått så otroligt bra.
Både på jobbet och hemma,
Tack vara alla underbara människor som försöker hjälpa varandra.


Nu skall jag rensa min hemma-mail...såg nyss när jag skulle kolla maieln att det var närmare 200 olästa mail.....
det är jätte sällan jag kollar mailen här hemma. tyvärr. Tiden räcker inte till det, sist jag öppnade mailen hemma var i oktober....det var ett tag sedan. Så har ni något viktigt och inte har min mail till jobbet är det bästa att få tag i mig via vanlig hederlig telefon *ler*

Natti natti mina vänner ...och ovänner om jag har några,
 men förhoppningsvis har jag inga, inga jag vet i alla fall.

P.s jag kan inte lämna någon kommentar nästan hos någon av er, nästan, har bara fungerat hos Eira och Karungi Annika tror jag...vet inte vad jag har för data-strul. Blogsoftarna går det inte alls hos.....och Grannen din blogg får jag inte upp, alltså på andra sidan staketet och jag fler också...inte har ni väl alla tagit paus från bloggandet ? *snyft*






Kommentarer
Postat av: Eira

Tack själv för kaffe o fika o macka o varm korv. Det är ju så sällan vi ses mitt i veckan så här! *ler* Så det var bara kul - lite svårare att förklara för Milla i bilen varför vi inte kunde stanna kvar o leka klart - och sen när har dom blivit KLARA med sina lekar?? *skrattar* Skönt att det gick snabbt m köttet idag! Hörs!

Postat av: Annika

Det blir bara en umgåsmedfamiljenoskötaomhushållet paus!! Datorn tar för mycket tid!! :)

2007-12-12 @ 07:33:58
Postat av: kajsa

Jag passar på att vara på datorn på morgonen eller sent på kvällen...Vi ses i kväll!

2007-12-12 @ 08:27:09
Postat av: Catharina

ingen paus här inte... sköna dagar fram till jul !

2007-12-12 @ 09:53:42
Postat av: grannen

det är INGET FEL på Din dator, har tagit JULLOV ;-))
Vinkar!

2007-12-12 @ 16:13:22
Postat av: Maria

Ha en härlig luciakväll!

2007-12-13 @ 18:24:02
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: kajsa

Klockan 11!!!!

2007-12-14 @ 08:32:50
Postat av: Alannatasha

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-09-18 @ 12:26:06
URL: http://alannatasha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback