Själen har fått sitt igen

image689

Nu har vi fått ladda batterierna igen. kort men underbart ändå !!  Tyvärr ligger farmors hus långt bort, Men å andra sidan så njuter vi så fruktansvärt av tiden där. Igår var jag och flickorna på vandring åt olika håll i flera timmar ibland var det på en gammal äng , iblnad bland snårig eländig terräng och ibland vandrade vi på perfekta stigar och uppgjorda promenadvägar.

Vi har inte haft regn heller under hela helgen,  vi fick rapporter hemifrån att här har det tydligen kommit en hel del, men som vanligt hade vi tur med vädret ( det har vi ofta).

Annars så är det fruktansvärt vad som hänt i byn i fredags, har ej läst Sussis blogg ännu men skall göra det, men jag fick via telefon höra vad som hänt.  *Ryser* rejält !!!! Både jag och Mikael slutade vid lunch i fredags och vi drog iväg när Emmy slutade skolan, vi såg en polisbil och att en blomlåda var borta , men fattade inte då vad som hänt.....men vi  fick sedan lite rapport . Tänk om några cyklande barn hade varit i farten då???!!!!

Min konstiga grej, med feber och halsonda är bättre men inte helt bra än ! vad kan det vara?...så skumt ....småfebrig blir jag på eftermiddagarna och ont som fasiken får jag i halsen till kvällen och mår som en liten skit när jag vaknar ännu på morgonen, men sedan efter en Ibumetin är jag på G igen...."Skumt fall sa doktorn och grät"
 
Nu skall jag i bastun och sedan skall jag fortsätta med  att läsa några bloggar innan sängdags, blir nog mycket läsning då jag har en hel helg att ta igen *ler*...blir nog inte kommentarer till er alla för då tar det för lång tid. men jag Vinkar nu till er alla, ha det bra  !!

27869-684

Kommentarer
Postat av: Annika B

Vilken mysig helg ni haft.Man blir ju nyfiken på vad som hänt där i byn......

Postat av: eira

Ni har haft en lugn o skön helg med andra ord! Hoppas du mår bättre idag o slipper halsont o sånt!

2007-08-27 @ 08:14:32
URL: http://www.hilldur.blogg.se
Postat av: Kajsa

Kommunen vill ha fint och prydligt inne i stan så därför får vi dräggen till byn...nu menar jag inte nåt dumt med människor som ska ha nånstans att bo men dom som behöver hjälp får det inte förrän det har hänt nåt.

2007-08-27 @ 08:24:43
Postat av: Sussi

Hmm, nu blev jag ju nyfiken vad som hänt i byn. Kommer i veckan innan herrn åker till Kiruna och då får du berätta.

2007-08-27 @ 09:05:05
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: Vivi

Åhh låter som en riktigt härlig helg ni haft!!

2007-08-27 @ 09:18:55
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Annika B

Hej jag har en fråga till Eira,varför kommer jag inte på din sida?Har du spärrat för obehöriga?
Hör av dig om du ser detta.

2007-08-27 @ 12:22:04
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: grannen

så du har laddad BATTERIERNA NU?
VINKAR!

2007-08-27 @ 16:52:59
Postat av: elli

Tjingeling!!

2007-08-27 @ 18:30:10
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Bragemathilde

Great site, keep up the great work

2010-04-23 @ 13:34:15
URL: http://bragemathilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback