Måste väl fylla i listan jag också....


5 saker jag har i min frys:

1.Några bullar
2. Viltskav
3.Pommes frites
4.Köttfärs
5.Ärtsoppa-MUMS  I love it !!

5 saker jag har i min garderob:
1.Gammla t-shirtar en hel drös
2.små kläder
3.stora kläder
4.en gul ful blommig klänning som jag tänker då och då att jag skall slänga, den är så omodern...
men av någon knäpp anledning finns den kvar än
5. massor med arbetskläder från Servicehus tiden och Viktoriagårds-tiden

5 saker jag har i min bil:
1. Nässpray en i varje bil, gömt för Eira *skratt*, tro mig hon har sökt och ej funnit....
2. Femma till kundvagn
3. näsdukar
4. bilbarnstolar
5.nagelklippare, en i varje bil, bra att ha

5 saker i min handväska:
1.Plånboken som alltid är tunn
2.Mobiler, två stycken för jag måste ha två jobbmoibler och härom kvällen ringde i bägge, vad göra då...hm..
3.Nässpray, en full och en halvfull
4. papperslappar av olika kvalisort
5.Lypsyl

5 personer att skicka vidare till:
1. Moster eva ! så nu måste du skaffa dig en egen blogg
2. samma med Sofia
3. Mamma
4. Borås mummu
5. Emils sussi


Nu väntar jag på några nya bloggar med spänning !!!!!!!!!!!!  Känn er träffade !!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Nagelklippare... Du är nog den förste jag hört som har d där! :) Men säkert bra å ha!!!

Postat av: Nina

Nagelklipparenär en grej som jag MÅSTE ha , för annars biter jag naglarna eller nagelbanden på en gång nageln går paj eller så och sedan får jag så Aj, aj ....det sitter i från den tiden då jag slutade bita på naglar...förr hade jag alltid med mig den själv *hi,hi*

2006-07-21 @ 07:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback