glömde en sak om gårdagen....

Var i går förmiddag på skidtur och det var så skönt !!!!
 Emmy och mormnor hade bestämt att det skull åkas skidor innan emmy hade teaterträningen, och då hakade jag på.

Och en annan ska Kajsa det är inte säkert att det blir gudstjänst på söndag för oss, det skulle KANSKE vara sammanlyst gudstjänst med finska Karungi och då behöver vi inte tjänstgöra. 

nu har jag särat på ungrana som slogs ...men de bråkade bara lite......
nu skall jag gå och laga mat.
hejdå igen och jag lovar jag skriver inte mer idag.


Kommentarer
Postat av: eira

Borås-mummu har nåt till dina flickor också! Påminn imorgon, vi här på järnvägsgatan är lite glömska...

2006-02-13 @ 19:12:33
Postat av: Anki

Att ni alla är så flitiga. Åker skidor o allt möjligt.Trevlig alla hjärtans dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback