Nina

Men hej på er !!!!!!!!!

Lucia igår = kanon som ni vet, ni var ju där på skolan (nästan allihopa).

Lite smolk i bägaren har jag ....hujja vad man som mamma kan må skit dåligt......känns som att jag blir tokig snart......två dagar har jag haft när jag  inte vetat vad jag skall göra som mamma och uppfostrande förälder....GRRRR

Nå idag har varit en dålig dag och en bra, men vi tar det som varit bra.

Jag och flickorna har varit på språng hela e.m. Vi for efter skolan iväg till stan och kom hem strax efter 19.00.
Vi har strosat på Ikea, klämt och känt och handlat lite ....planerat köp som vi skall göra senare. När gubben slutade jobbet kom han också dit, då hade vi bara hunnit till barnavdelningen.....vi var tvungna att fika innan vi kunde fortsätta vidare för emmy blev sååååååååå sugen på kanelbulla huxflux, men dåligt med fika till Ebba :(  nästa gång tar vi kex med. Men nu vet vi det !!
Jag har aldrig varit på en affär så länge som idag, och Emmy som avskyr att gå på affärer i vanliga fall sa själv att: "det var så mysigt mamma, vi hade ingenstans bråttomt och inge folk var det "

Visst var det folk, men det syntes inte där inne. Vi fick betala på en gång, vi behövde inte köa alls, sedan var vi till Rusta en sväng och sedan till Frasses...för som Ebba uttryckte sig, jag vill äta på restaurang !! Och för henne är Frasses den bästa restaurangen. kvällen avslutades med kaffe i Övre Kukkola med mor min och moster som huserar där i vänta på sitt egen nya lya...fast jag skall berätta en sak, jag tycker det känns så kul att min moster finns på så nära håll nu:)  Hon kan fortsätta att vara inneboende hos mamma och pappa till sommaren tycker jag !!

Anki träffade jag idag på BH...men det blev dyrt vill jag lova.....jag som skulle köpa ett ljus , gick ut med en STOR påse från affären....*SUCK*...det är tydligen så att man hittar alltid något på en leksaks affär....och inte kunde jag skylla på flickorna heller...för jag var ensam dit !!!

Nu skall jag slänga mig in i bastun så jag inte åker till Övertorneå imorgon och stinker äckel, päckel....

Ni är flera som har så fina bloggar, jag skall också vad tiden lider sätta mig in i det där med att byta färger och teckensnitt...men än får ni ha tålamod med denna trista layout.

Kommentarer
Postat av: anna

jag har bra tålamod ;) -ingen fara! dessutom är rosa min favvofärg :D!

när våra barn sa till fammo att vi lovat dem att vi skulle äta på restaurang här om dan så höll hon på att trilla baklänges när de sen sa att det var FRASSES *hihihi*

Postat av: Sussi

Mannen ville vi skulle ta en helkväll på stan, men trista frun tackade nej... Har blivit så lat :/
Vikken duktig liten "musmommo" Ebba var förresten :D! HON kan ju lära My att sticka ;)!!

2006-12-14 @ 22:29:45
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Ibland är det så...Kasper tycker åxå att Frasses är den absolut bästa restaurangen som finns! men tänk att du utan barn kom ut från BH med en full kasse...hehehe...jag ska dit på måndag utan barn så den kassen kan åxå bli fullmatad...men så är det ju jul bara en gång om året!!!
Kram

2006-12-14 @ 22:30:27
Postat av: Sofia

Vilken härlig eftermiddag!Tänk att lilla Hpda fick ett såna shoppingmöljigheter, vad roligt! Igår eftermiddag blev marken åter vit, så trevligt och inte en dag försent.. hoppas bara det ligger kvar.

Ha en bra da!

2006-12-15 @ 08:36:00
Postat av: Anki

Ja sa ju att det finns nåt för alla. Jag bär ju hela lönen tillbaks dit:-))
Hittar ju nåt varje dag. Fast vårt matkonto har ju gått ner, så mellanskillnaden går till BH....
PS. du var så fin i håret.

2006-12-15 @ 08:53:03
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Susanne

Tråkigt att inte Ikea har bra fika åt Ebba :/ Ni verkar ha haft en toppendag igår, här sitter man förkyld och jäklig och ska snart iväg på uppdrag med mor, samma uppdrag som jag var med dig på.

2006-12-15 @ 09:18:53
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Anonym

Men visst är det mysigt att strosa där på IKEA och känna att man har all tid i världen. JAg mös ju i tisdags jag!

2006-12-15 @ 18:00:19
Postat av: Linda

Min blogg ser ju likadan ut*ler*!
Jag har anlitat en webbdesigner som gör jobbet (får nog ge henne en klapp från tomten)!

2006-12-15 @ 18:53:14
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anonym

nå niina, har du sett min gubbe nu? å vad kul att gå på restaurang...

2006-12-16 @ 14:37:34
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:48:14
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:11:22
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback