måndag morgon...

Så var det måndag igen. Och jag skall ingenstans mer är fara till stan och uträtta något ärende.......
om Ebba är piggare idag än vad hon var igår.
Hon sover ännu, hon som brukar vakna vid 6.00 och inte somna om på morgonen!!
Hon har haft någon form av magsjukeaktigt i helg eller om det är något olämpligt hon fått i sig som gjort henne hel -kass i magen, jag vet ej.....
men hon blir hemma idag från skolan och hon har sovit redan snart fjorton timmar så jag anar att hon behöver ta igen sig lite.

Imorgon skall jag till Ö-tå igen och jag vill inte ha detta mörka och blöta  väder när man skall köra dit uppåt, det är så MÖRKT och så mycket skolbarn på vägen som väntar på bussen,
jag tycker det är lite läskigt allt att köra då.


Nu skall jag gå och dricka kaffe och vänta på att Ebba skall vakna och sambon...som skall iväg till Sunderbyn idag för att visa upp en hand som väntar på att få opereras....

Ha en bra måndag allihopa, för det skall jag ha idag !!!

Kommentarer
Postat av: anna

ha de bra du me :)!!

Postat av: Anki

Tack!! Ha det bra själv också:-)

2006-12-11 @ 08:38:30
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Susanne

Nu ska vi ha en bra dag, alla är nu vakna och ni sitter och äter frukost. Jag ska hjälpa dig idag i stan så gott jag kan :)

2006-12-11 @ 08:38:58
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Catharina

ÅÅÅ jätte bra måndag på dig åxå.

2006-12-11 @ 08:53:46
Postat av: kajsa

Hoppas att Ebba mår bättre när hon vaknar. Sitter på kursen och tjuvsurfar...ska egentligen lösa finska korsord...

2006-12-11 @ 10:54:40
Postat av: Sussi

Vi körde åxå uppåt övertorneå igår, helt bäcksvart! Sen kikade man över på finska sidan, där lös det som på DisneyLand...
:(

2006-12-11 @ 13:01:01
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

Undrade just var du skulle i dag, jag körde efter dig till stan! Såg att du svängde över mot grannlandet!

2006-12-11 @ 19:35:22
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback