Klädfest

Först hoppas jag att en del av bloggiisarna inte har allt för ont i "hårfästet" idag så här dagen efter *skratt*
hoppas det var en lyckad kväll igår.

Mina töser hade en lyckad e.m och då blir jag lycklig !!  Efter fritids, jobb så for vi till stan och hämtade upp sambon för vi skulle och inhandla en present till en släkting till honom som fyller år....sedan åkte vi till nya frasses och där träffade vi fler som hade blivit lata så där lagomt på fredag e.m. Vink till er !! Jag har nästan inte ens hunnit med att äta skräpmat under denna sommar ....men det är väl inget att grina över för då smakade det desto bättre igår.
Nästa anhalt var Järnvägsgatan och kusinerna och svägerskan men broder är ännu på andra sidan atlanten....Nå resultatet av att vi for till Eira och ungarna blev att vi kom hem med massor av nya kläder, hon hade varit och fyndat i på olika butiker


Ebba som älskar kläder höll sig till och med vaken hela vägen hem från stan för hon sa att hon har något mycket viktigt att göra när vi kom hem och det var att gå igenom alla kläderna.!!!
I vanliga fall och man åker hem på kvällskvisten så sover hon redan i rondellen innnan man hunnit ut ur stan.....nå det var så mycket kläder av oliak slag som vi packade upp med glädje igår; strumpor, ertumpyxopr, tröjor, byxor, t-shirtar, kofta, handskar och flickornas ny favo strumpor: tå-strumpor.
Borås-mummu hur kunde du veta att det är tå-strumpor som flickorna speiellt Ebba gillar för tillfället?!!! Tack för dem.  TUSEN TACK för kläderna....Snacka om att vi haft supertur när Eira verkligen orkat bry sig om att kolla kläder åt flickorna, jag skickade med pengar för att ifall hon hittar någor som kan vara vettigt att ha....men hon hittade super, duper mycket.

Eira: Tack för kaffet, surret, kläderna, barnvaktandet m.m.
Även tack till bloggaren på andra sidan "häcken" på järnvägsgatan, du gav mig ett av de värdefullaste tipsen som jag fått i hel min livshistoria.

Fy vad jag bara svammlat en massa skit igen....förlåt.....


Kommentarer
Postat av: susssi

vilka snygga kläder!

Postat av: Sussi

Å va skoj! Vilka härliga släktingar ni har :)! Hade en toppenkväll igår - SYND att du inte kom! Men som sagt - vi ses på måndag!

2006-08-19 @ 10:00:40
Postat av: Linda

vilka fina kläder ni fick :)

2006-08-19 @ 15:17:41
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Jättefina kläder!!! :-D

2006-08-19 @ 17:27:50
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Majsan

Visst hade vi trevligt igår o synd att du int kunde komma men det blir nog fler gånger.
Den där nödbromsen måste du dra i snart innan det är för sent.... du vet vad jag menar eller hur???:(

2006-08-19 @ 18:57:52
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: häxan1

lite, kasmuva-varaa, eller hur?
alltid bra å ha goda släktningar :-)

2006-08-19 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback