tacos dags....

Jag börjar bli lite hungrig av taco doften som sprider sig här i huset.
Flickorna har skurit grönsakerna och jag har fixat köttfärsen och nu väntar vi bara på matgästerna!!



Jag var till stan och sökte gardiner idag på f.m och hittade två par, men inga som jag ville ha. Jo till datarummet hittade jag ett par som jag tyckte om (hit skulle jag INTE köpa gardiner idag) men köpte ändå när jag hittade ett par billiga och bra på Rusta, 99:- för ett par då kan man köpa dem ändå.

Till gästrummet hittade jag inga som jag digga så där vidare, men tog ett par ändå för allt är bättre än de som hängde där från igår till idag !!  De är nu nere igfen så då kanske jag får upp de nadra ivkäll i alla fall.
Och när det är "panel-isar" så är det ju ingen konst eller inget jobbigt att stryka dem.

Moster Eva !!  Jag såg dig promenera när jag åkte till Rusta, jag vinkade för glatta livet men du såg mig inte, du hade full koll på stavarna ;)



Nu väntar tjejerna på att mamma skall bli klar här.

Hejdå för denna gång!!

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Äntligen var det en dag då det gick att gå - inte alltför halt. Har haft "promenadabstines" pga av flera dagars regn och halka, tror att jag är promenadberoende. Igår kväll var det trevligt med middagsgäster, dina föräldrar, din bror och Milla o Oskar. Jag tror att det blir er tur snart - om ni har tid och lust.

2008-01-20 @ 15:41:52
Postat av: Nina

Klart vi har tid och lust !!!!

2008-01-20 @ 17:27:00
Postat av: Kajsa

Jag vill åxå ha en moster som bjuder på god mat!!! Sist vi var bjuden på middag var i våras hos Joannah och Peter...vi grillade och det var gott!

2008-01-20 @ 17:57:29
Postat av: Maria

Vilket härligt väder det har varit idag. Har fått mig en timmes prommis idag :)

Postat av: Eira

Tusen tack Nina för ett gott skratt när jag fick bilderna!!!!!
Puss i örat!

2008-01-20 @ 21:43:16
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Annika B

Vi gillar också tacos, det blir nästan engång iveckan.
Ha en bra arbetsvecka.

2008-01-21 @ 09:29:06
Postat av: krätte

Hej vill du börja rida? På en hästrygg förstås!

2008-01-21 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback