Bullar !!

Bullbak och bullätande på lördag och skoterkörning på söndag gjorde tjejerna friska igen !!
Ingen "medikamenter" behövdes här inte *ler*

Lite trötta var de idag efter skolan...men gnällde att få fara och köra skoter....men det går inte för sig, jag vill inte att de kör i mörkret då kanske de kraschar in i något träd hos mamma och pappa i kukkola....och jag förstår inte VEM??? !! som planterat "flera hundra" träd hos dem i Kukkola...undrar vem det kan vara ???!! Inte pappa i alla fall(hörru mamma!!)) *ler*

Idag är jag seg och trött och känner mig som en segpropp så ingenting vettigt har jag gjort mer än "utfodrat" man och barn efter hemkomsten från jobbet....(f-åt har ingen man men sambo). Jag kom hem före Mikael  idag och fick hämta barnen från fritids och det kändes skönt. Tänk att sluta en timme tidigare gör så mycket, men å andra sidan har jag jobbat flera timmar igår kväll till Ö-tå kommun och vem ser det....ingen !!!  Jo någon stackare som måste läsa det trista jag skrev igår.

Ni då ?? !!  är ni pigga och utvilade efter helgen !!!  Det skall man ju va !!  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har börjat veckan med ledigt.Ang väderingen så har vi inte något svar ännu.
Mona våran bankkontakt meddelar oss när väderingen är klar och då ska vi ha ett möte på banken.Spännande att vänta.
Jobbar tis-lör för att vara ledig på söndag.
Har ni lust att följa med till Torneå badhus på sön?

2008-01-28 @ 20:43:56
Postat av: Mia

Skönt att flickorna blev friska, se vad lite friskt luft o gott fika kan göra susen!
Hoppas du får mer energi imorgon.

Postat av: Katja

Jag är inte så utvilad efter helgen eftersom jag jobbat, men i dag är jag ledig!! Vad roligt att ungarna frisknat till.

2008-01-29 @ 09:06:09
Postat av: Maria

Ha en bra dag!

2008-01-29 @ 10:23:59
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Jag visste det, bullar är bästa medecinen.

2008-01-29 @ 20:31:10
Postat av: Kajsa

Om du haft flickorna sjuka så fattar väl vem som helst att du är trött!!! Vila mer och skit i alla måsten, just nu behöver din kropp ta i gen sej lite!

2008-01-30 @ 17:13:35
Postat av: Catharina

Pigg och pigg, manskall inte överdriva :-) vaken heter det nog när det gäller mig, jag har ögonen öppna, inget mer, vill inte slösa på energin, det är ju snart helg igen

2008-01-31 @ 11:33:05
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: Fabiannicole

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-12-05 @ 08:45:21
URL: http://fabiannicole.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback