Stress??!!

E skrev att inte skapa bloggstress....Näe men jag har blogg-abstinens !

Lika illa det om inte värre ....*ler*

Tiden är knapp och kommer så vara ett tag framöver, har en del att fixa.



Ha en bra kommande vecka kära vänner.



A: vi hade tänkt hinna förbi er och titta hur det går med huset, men denna helg har inte gått i ledighetens tecken precis...Men, men sådant är det ibland.

Ikväll kom äntligen Emil och Sussi förbi, som flickorna väntat. Emmy har frågat hundra ggr.: Kommer de inte snart???  Storebror är höjdpunkten för dem:) det blir inte lika ofta de kommer förbi då "pojken" jobbar i Kiruna....herregud jag som INTE blir äldre, inte alls...och nu jobbar Emil....han som nyss var en si så där några år gammal. Jag säger Ojdå!! tiden har gått men tur att jag är en magisk  person som inte blivit äldre  *skratt*

Och tänk Eira....snart har elva år gått......då kommer gubbarna med och skall det hällas i .....
Hurv vid tanken


Och här....hade jag tänkt sätta in en fin bild på min fot som viftar med sanden mellan tårna....men det gick inte...säger bara ...Jäkla segpropp till dator.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är en cross trainer, en konditionsmaskin, och är väldigt bra. Min är köpt på Team Sportia, finns i en massa prisklasser, och man kan ställa in motståndet på den hur mycket som helst. Den har också förprogrammerade program som är jobbigare att köra. Du använder en massa muskelgrupper och jag tycker då att den är himla kul :)

2007-10-08 @ 07:27:48
Postat av: Annika

Visst är det konstigt...ungarna blir äldre men inte vi!!!! :D

2007-10-08 @ 08:06:54
Postat av: kajsa

Vaddå elva år sen? Självklart blir inte vi äldre...inte ungarna heller för den delen...känner mej fruktansvärt pjoskig med dom allihop. Nu var klassrumsdörren låst och barnen var inne på frillo! Skönt!!!

2007-10-08 @ 08:47:51
Postat av: grannen

Här GÄLLER det samma åxå, INTE ÄLDRE!
Tycker, ATT JAG SER ÄNNU; ANNIKA PACKA SIN RESVÄSKA, ARG SOM BIN, jag ska FLYTTA HEMMIFRÅN, SURADES BAKOM HUSET.....
SEN KOM HEM, som INGENTING HÄNT,,, det var tider det!!!!!!!!!!!!!!
VINKAR!

2007-10-08 @ 11:12:42
Postat av: krätte

"simma lugnt, allt har sin tid o charm"

2007-10-08 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback