Ny dag igen...

Jahapp ny dag igen..och vad står på schemat.
Jo skoljobb som vanligt, men det gör jag här hela tiden, dygnet runt, mellan varven, tycker jag.
Idag kommer flickorna hem tidigare från skolan för vi skall till Kalix på Barnmottagningen på vanlig kontroll.
Jag har redan förvanat den äldre om att jag accepterar inga, sparkar, slag, eller försök till att bita doktorn.....hon som verkar så lugn blir som förbytt när man kommer innan för dörrarna...inge kul *STOR SUCK*.

Imorgon skall jag också till Kalix men då först efter lunch =träffa skolkompisen "Live". Ibland är det en fördel att räffas öga mot öga också, och inte bara via telefon och mail......
Jag hade inte för några år sedan kunnat fatta att det fungerar att plugga på det här sättet, det var svårt i början, att så mycket sker via datan. ....Som igår och iförrgår har jag skickat flera dokument till läraren och hon skickar tillbaks dem så fort hon läste dem och så skickar hon feedback, det är suveränt, och jag är verkligen glad för att Internet finns !!

Nog om detta, igår blev det inget föräldrarådsmöte...då fick jag göra taccopaj istället och bada bastu och ta det lite lugnt., se på Äntligen hemma som inte är som det var "förr"....

Jo jag bläddrade igenom Ikea katalogen  två ggr. igår......jag är på jakt efter kuddar till vår "nya" soffa som vi fått av moster Eva, den har inte haft något lock (en kökssoffa) nu har jag fått locket tillverkat igår, men nu saknas kuddarna till soffan, så kuddar och kuddfodral skall jag titta på på Fredag på Ikea !!
Nu längtar jag också dit, Jippi, vill se hur det ser ut, jag som ALDRIG besökt ett IKEA varuhus.





Kommentarer
Postat av: Vivi

Oj, seriöst?! Aldrig besökt ett IKEA varuhus?? Inte för att jag är något IKEA freek men ser verkligen fram emot tiden i Haparanda efter IKEA! =)

Postat av: catharina

jag har åxå spanat igenom katalogen, och på nätet, skall hitta billiga möbler...

2006-11-08 @ 10:34:27
Postat av: Vivi

Hmmm, en annan får ju snällt vänta till efter den 15:e innan man får sätta sin fot på IKEA Haparanda....*avis*....

2006-11-08 @ 10:53:37
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Vivi

Givetvis har jag med älgar på!! Köpte förra året god jul disktrasor, lite kuligt juligt! =) Ska ha hushållspapper med julmotiv snart, såg att de oxå fanns på rusta! De blir nog bra de här med Rusta i stan!!!

2006-11-08 @ 11:13:10
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Linda

kollar oxå Ikea katalogen! Surras på skolan om att vi får ledigt när invigningen är så man kan fara dit*kul*

2006-11-08 @ 12:30:17
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: eira

Tänkte påminna dig om fredagen, men ser att det inte behövs...*ler*

2006-11-08 @ 17:09:30
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Sussi

Du - vi ses på fredag!! Å vad d skall bli skoj! Hoppas jag inte "hittar" så mkt... Dyrt...

2006-11-08 @ 21:05:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag är uppväxt med Ikea...Har nästan bar möbler från Ikea hemma i Pello! Hoppas att du får kul på fredag! Jag unnar dej verkligen det!!!!!
Kram

2006-11-08 @ 21:13:43
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback