Jag prövar igen....

Jag skrev nyss ett jättelångt innläg om ALLT som hänt den senaste tiden och vet ni vad som hände jo ALLT försvann och nu orkar jag inte skriva allt igen.....
Tyvärr. och det var mycket jag lovar.

Nå då tar jag bara denna dag då: Lilla e har varit på hockeyskola och hon är lika mallig varenda gång hon varit dit, men vet ni vad mellan E sa igår??!! Jag vill börja spela Bandy på kuben! alltså på is.....det är på lördagar på f.m.....då sa jag stopp och belägg !!  hon kan börja med lilla E på söndag f.m om hon vill jag sa att det är ju nästan samma sak.....puck istället för boll och klubban skiljer sig lite bara.
ridning på söndag e.m, (lilla E), ridning på måndag kväll(storaE), teaterträningar flera gånger i veckan ,körövning på onsdagar, hockey för en på söndag f.m..nån måtta får det väl vara eller ??

sedan efter hockeyn for vi till min far för att dricka farsdagskaffe, riktigt bra var det för där får man alltid så gott kaffe....smakar inte lika bra här hemma. Sedan hann vi bara innanför dörren här hemma så ringde en av lilla Es polare och frågade om hon fick komma hit, och det gick så klart bra, men hon for vid 17.00 tiden och stora E for på teaterträning 16.30 så denna dag har gått i rasnades fart idag.

Idag har vi ätit så gott här hemma !!!! så god mat att jag skall inte laga det igen ....tyvärr Sussi ! För jag är mätt ännu !

nu skall jag skicka iväg lilla E och pappan till bastun för jag hör att det snarkas på soffan.....P i huste har slocknat......hej svejs

lite uppdatering blev det. men jag blev rjeält förbanand nyss när det första försvann som jag skrivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback