Måndag hela dagen

None

Jahapp då är det måndag och jag bloggar mitt på dan !!!

Emmy är febrig ännu så jag är hemma med henne, Mikael var ju hemma hela förra veckan med flickorna och nu behövde han få komma ut och lufta sig lite. Ebba var till skolan idag och det längtade hon efter, hon var glad som en lärka i morse. Nu har hon en kompis här och det var inte ok först för mig, men det visade sig att den tjejen också varit sjuk i förkylning hela förra veckan så då bestämde vi mammor att hon får komma hit fast Emmy är sjuk och jag lite hes.....

Idag var jag iväg till skolan och hämtade hem skolböcker till Emmy, så nu har hon massor av läxor att göra: matte, engelska, svenska, geografi, vi får se om hon hinner göra allt innan hon skall tillbaks till skolan. Hon jobbar i alla fall nu för fullt, jag har också jobbat idag här hemifrån, jobbmobilen ringer  en del och det kommer sms på jobbmobilen, de som använder det numret vet inte alla att jag är hemma och en del ringer på den fast de får besked i växeln att jag är hemma för vård av barn och det är inte ens akuta saker. Det tycker jag är ohövligt ! ja, ja jag måste få gnöla lite, men bara lite :)

det var allt för idag, nu skall jag börja laga mat !!

None

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är mycket ohövligt tycker jag, man ringer inte till nån som är hemma från jobbet för vad det än må vara. Krya på er!

Postat av: Sussi

hoppas ni blivit bättre hur är de med tanden fåt nå elefant meducin till den?// krya på er Ebbas godis finns kvar ;)

2009-01-20 @ 15:10:13
Postat av: mie

sugen på en ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-svart-bloggdesign.html

2009-01-20 @ 15:16:43
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Stackars lilla Prinsessan vad hon har fått vara borta länge från skolan och vara sjuk! Stor kram till henne!

2009-01-21 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback