lördag hela vecka......

Lördag hela veckan skulle inte vara illa, men man skulle nog bli less i längden...då tänker jag på att vara ledig.



Emmy är sjuk ännu/ igen....en dag var hon på skolan och sedan blossade febern upp igen och hon blev kanonkrasslig igen :( .


Igår var hon till VC och fick pencillin,det var bihåleinflammtion och något i luftrrören. Emmy har aldrig varit sjuk så här länge i hela sitt liv, två veckor i sträck !!!  Hon och vi alla andra i familjen tycker att detta är en aningens småjobbigt det här, det är så jobbigt och se henne så här hängig.
Tur i outuren är mamma mittemellena två jobb (som man kan kalla det ) och hon har varit en räddande ängel till oss denna vecka, jag var hemma måndagen med Emmy men sedan har mamma ställt upp, tusen tack !!!  Inte bara med Emmy, även hämtat Ebba från fritids och haft färdig middag till oss,Tusen tack !!!

Men snart är det slut på sjukstugan när pencillinen börjar verka :)

None

A i Salmis....jag har inte kunna läsa hos dig på flera veckor ...haft strul att komma in på vissa ställen :(.
Men vi lever och har det bra:) önskar att vi hade kunnat komma och dricka kaffe någon helg men går inte förrän Emmy är frisk.


Nu vet jag inte vad som hände för mig...texten "klev" långt ut i kanterna.....hoppas ni ser att läsa och å nard sidan är det ju mest svammel.


Idag hade jag tänkt baka bullar men gubben är så hemskt allergisk mot bullbak,
jag förstår inte varför !!! han riktigt säger NEJ!! MÅSTE du börja med det nu ????
Kan du inet göra det någon annan dag
(när skall jag göra det då? om ja alltid skall göra det någon annan dag ???)
Jag vet inte vad det är men han har i alla fall allergi mot Bullbak !!

Det ni, vet ni någon som har sådan allergi??

Så vi får se vad jag hittar på ;)





Kommentarer
Postat av: elli

Men gillar han inte doften av färska bullar????

2009-01-24 @ 11:59:13
Postat av: Kajsa

Stackars Emmy, det är nog därför hon blev sjuk igen för att hon fick öroninfl. Hon var då så busig och pigg i torsdags. Jag har semlebullar i ugnen just nu sen åker vi till stan och handlar lite...tyup grädde och sånt. ses i kväll!

2009-01-25 @ 10:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback