bullar



♥ Idag blev det att baka bullar, så skönt att det finns bullar i frysen som Ebba tål, hux flux behöver hon få med sig en bulla eller två om hon skall iväg :)

♥ Ebba har farit till stan idag över dagen för att hälsa på sina kusiner.

♥ Emmy var ganska hängig och febrig i morse men efter några timmar blev hon piggare igen och det var tur, för då fick hon hänga med storebror och grilla korv ute i det fria, lite frisk luft skadar ju inte :), men hemma blir hon ännu imorgon, febern har inte släppt. eller hemma blir hon inte men hon får vara hos mormor och morfar.

♥ Nyss har jag slängt kyckling i ugnen för jag blev så fruktansvärt sugen på kyckling idag, och tur att det fnna i frysen kyckling. Oftast är det så att det man är sugen på finns inte hemma. Nus skall jag hoppa i duschen för att inte stinka allt för mycket svett och äckel inför kyrkvärdsskapet.

Ha en bra kommande vecka alla kära vänner !! det skall jag ha fast det är som det är på jobbet, ni som vet att jag jobbar i ö-tå har säkert sett en del i tidningar och på TV, men som tur är så jobbar jag inte just i kommunhsuet fast vi hör till socialförvaltningen, vi sitter utanför och vi har det faktiskt bra på vårat jobb :) Jag är så glad att jag sluppit se och höra allt som pågår på soc. Jag vet inte heller mer än vad som går att läsa i tidningar och se på nordnytt....

Nu hoppas jag mest av allt att Emmy skall bli kvitt sin förkylning, vi har aldrig varit med om något liknande, imorgon är tredje måndagen i rad hon är hemma från skolan....tredje veckan på G alltså. Men jag håller tummar och tår att hon kan fara till skolan på tisdag, men vi får se, vi tar en dag i taget. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har hört om den förkylning som cirkulerar nu. Den kommer och går, Berit och Co i Luleå har genomgått detta.

2009-01-25 @ 16:24:55
Postat av: kajsa

Nå nu är det som vanligt igen på frillo!!!Skönt att hon är piggare nu!

2009-01-29 @ 20:30:06
Postat av: ebba

sussi har sakt att du ska göra ett nytt inlägg!!!!

hej då

2009-01-31 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback