sjukstuga





Idag blev det en ofrivillig hemmadag för mig och Emmy. Emmy vaknade vid fyratiden på morgonen med halsont och hemsk huvudvärk, hon kunde inte somna om förrän efter sex i morse och nu sover hon. Jag hoppas att detta bara är någon huvudvärk som går bort och att det inte utvecklas till förkylning....På skolan sa fröken att det var "katastrof" att Emmy var borta idag, då de tränar på en teater och hon har en av huvudrollerna, men det brukar ju vara så att saker och ting kommer inte alltid lägligt. Så var det för mig på jobbet med...men tur att den finns mail och jobbmobil så jag har hunnit maila flera mail och ringa några tel.samtal redan, så det mesta akuta är löst. Men först fick jag smått panik, hade bokat in några möten som jag helst inte hade velat skjuta på,nu vet jag inte när jag skall hinna ta dem...fullteckand almanacka då jag tänkte vara ledig höstlovet med flickorna. Men, men nog löser det sig och barnen går i första hand, det är ju så !!!

Jag tänker baka mjukpepparkaka idag då jag skall vara hemma med Emmy, för Ebba önskar sig få det när hon kommer hem från skolan...och då är bästa att fixa det :)
En sak var positivt med att vi är hemma idag, det är att då fick Ebba också sovmorgon,  hon fick sova en timma och tjugo minuter längre på morgonen och det är inte illa !!

Ha en bra torsdag !!

Kommentarer
Postat av: grannen

Stackars Emmy, krya på Er!

TÄNK! HUR KLARADE MAN SIG FÖRUT, utan DATAN och MOBILTELEFON (jobbtelefon)?

2008-10-16 @ 08:53:06
Postat av: Kajsa

Hoppas din lillgumma kryar på sej! En bättre spindeltrampare får man ju leta efter!

2008-10-16 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback