.

Helgen som varit har vi firat Ebba, hon har blivit åtta år och det var ju nyss hon föddes....(tycker jag)
Det blev en massa fika, folk och presenter för Ebba och nu är hon ännu helt slut efter allt firande,
hon har inte ännu hunnit ta igen sig :)

Det är hårt med kalas.



Även jag är så här slut....men det är inte på grund av allt firande, det är nog andra orsaker bl.a fullt ös på jobbet, en liten förkylning som vill småretas med mig men jag "lyssnar inte " tralla la la la säger jag bara till förkylningen *ler* så jag tror att jag skall gå och inta den här positionen...............


eller den här.......

Jag orkar inte mera idag ...godnatt

Kommentarer
Postat av: elli

NU har jag tillagat din lax!!! Få se hur gott det blir???

2008-11-05 @ 18:20:25
Postat av: Kajsa

Men så hon var gullig i måndags på skolan när hon visade sin nya mobil! Fina glasögon har hon ju åxå!

2008-11-06 @ 18:31:07
Postat av: Sussi

Du är utmanad :)

Postat av: Lena

Underbara bilder!

2008-11-19 @ 00:31:03
URL: http://lenjangel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback