Umanad....är du?? läs längre ner

Jag är utmanad av Anki. Oftast brukar jag inte haka på sådant här...men idag så gör jag ett försök


Reglerna är som följer:  Berätta 7 sanningar om dig själv. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. Lämna ett meddelande till dom som du utmanar.


1. Det jag har skräck för är två saker: Höjder och tandläkare. Tandläkaren har jag lust att bita i fingret, skulle sååå gärna vela göra det. och höjder...det är bra attjag kliver upp en stol...när vi skulle måla huset för några år sedan tordde jag att jag störta ner från ställningen 'ler*

2. Ärtsoppa hatade jag som liten och nu älskar jag det, en av mina favoriträtter.

3. Katt är mitt favoritdjur.

4. Jag pratar i sömnen.

5.  Älskar komedier och avskyr filmer med våld eller skräck, tittar ALDRIG på sådant.

6.  styrka och svaghet : Jag försöker vara nogrann och  flitig på jobbet men är sedan så lat och slö  hemma. och detta stör mig jätte, jätte super mycket.

7. mitt favorit godis eller gotta är ostboågar, skall vara vanliga hederliga OLW´s ostbågar...men ibland går en "crunchy" påse bra.


Annika B
Emils Sussi
Eva K
Eira
Irina
Linda
Katja


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag ser att jag missat mkt på min lista...jag avskyr åxå tandläkare men älskar OLW ostbågar!!!!

2008-01-11 @ 08:38:15
Postat av: aegnes

håller med ang ostbågar, men tandläkaren e okej, alrahelst om man skulle slippa betala.....:)

2008-01-13 @ 09:03:59
Postat av: Linda

Ok ska göra så fort jag känner mig manad :)

2008-01-15 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback