nu ser jag fram emot detta......

Vad barnen får göra hemma hos oss !!!!
Jag tänker lägga mig på soffan och vänta in våren och se om det dyker upp något från blombänkarna i år.

Soldyrkande Oskar tar ett nattdopp
Sedan när sommaren kommer skall jag göra som denna kille, lapa lite sol !!
för det ser SÅ skönt ut detta.

(Eira, visst är han fin !!!)


Jag känner mig lite trött idag, så där allmänt seg och hängig bara.....vet vad det beror på, jag har glömt att ta ChiSan i några dar och då blir det så här.

Morgonen började inte bra idag, Ebba vakanade med  huvudvärk och feber på morgonen så hon har fått åka till farmor och farfar för att friskna till:)
Så imorse har jag hunnit med en sväng till Nikkala innan jag for till jobbet, och på den resan såg jag Eira vid E:4an, men hon hälsade INTE hur glatt  jag än vinkade åt henne när hon skulle ut på promenix i skogen.
Men det är klart att hon väntar nog inte att se mig strax före 8 på morgonen där och då !!



27869-469

27869-470
påsken 2007
27869-458 (400w x 300h)


det enda jag väntar på innan sommaren kommer är påsken och då vi brukar göra detta,
äta lite, vara ute, ta det lugnt och bara allmänt vila upp sig i stugan under påsk  så man har nya krafter att orka vänta in sommaren!!
skoter tur .......på en mini variant.
Påsken 2006

Om inte förr så hörs vi till sommaren *ler*

Kommentarer
Postat av: Anki

Hallå där=)
Nog måste du skriva före sommaren. Försök inte

2008-01-22 @ 20:09:29
Postat av: Annika

Åhhh både sommarbilderna och påskbilderna ser härliga ut!! Vad jag längtar!!

2008-01-22 @ 21:42:39
Postat av: Kajsa

Ja inte var det många kottar i klassrummet i dag...tror det var fyra stycken! Hoppas hon kryar på sej! Det går tydligen halsfluss på skolan/iklassen...Du har verkligen vart tidigt i farten du!

2008-01-23 @ 08:39:53
Postat av: Catharina

Underbara bilder

Postat av: Irina

Härliga bilder, jag ska nog göra som Oskar nästa sommar :)

2008-01-23 @ 11:13:40
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Eira

åh...undrar om jag får vara ledig denna påsk o hänga med norrut?

2008-01-23 @ 11:46:08
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback