Gummistövlar

image789

Vädret ids jag inte tala om.....mer än att jag önskade i morse att bilen hade varit en svävare, fram till Hedenäset i alla fall. Jag samåker nuförtiden med en tjej från Happis och det känns tryggt att vi är två i bilen och att då vi kör varannan dag så känns det inte lika tungt att köra i detta fina januari väder vi har ;)

Veckan har gått i ett rasande tempo,
som vanligt.

Ikväll var Eira hit på kvällskaffe och det var inte igår. Vi som "förr" i världen hade våra dejtar lite oftare,
 hinner inte det nu när vi är två hårt arbetande "mogna" kvinnor  i sina bästa år *skratt*
Hon kom hit med en favorit grej till mig, det var ärtbart. Men vad det är eller vad det heter eller hur man fixar iordning detta får hon lägga ut på bloggen sin, för det är SÅ gott !!!

Nu skall jag gå och smörja mina knastriga, unga fötter så de blir silkeslena ;)



Kommentarer
Postat av: Annika

Väntar med spänning på att få höra vad det smaskiga är för något!!

2008-01-18 @ 10:46:10
Postat av: Kajsa

Varför har du knastriga fötter? Har dom blivit blöta efter vägen eller..Hehehehe...är åxå nyfiken på Eiras smaskiga hemlis, men du får nog tala om det för vi kan inte vänta till februari...

2008-01-18 @ 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback