En snabbis

Hej!!

Skall bara snabbt skriva så ni inte glömmer bort mig *ler*.

förra veckan var det en massa olika kurser för mig, tre dagar dagar med olika saker, en dag som handlade om lönesamtal, ¨så nu kan jag det !!  och tur att jag inte har hunnit ha lönesamtal med min chef , skall ha det nu när jag fick en ny tjänst i början på veckan :) Så nu är jag laddad !!!

en dag handlade om LSS-handläggning och var mycket givande och den tredje dagen handlade om olika avtal...också mycket givande för jag och kollegan A var kallad till kommunal på möte dagen efter och vi kunde vår sak  efter kursen och det kändes skönt, mycket skönt , från det mötet gick jag och kollegan med trumfkort i händerna,....de trodde att de skulle kunna skrämma oss , men icke sa nicke :)

Annars har det varit teaterträning för flickorna för hela slanten i helg, och ikväll har de  uppträtt, så duktiga var alla barnen som var med, helt otroliga var de !

I fredagskväll var jag och Emmy till "cykelverkstaden" för hon är så hängig och mår inte bra, hon har ingenting sade doktorn men jag hade öroninnflamation (fick lite antibiotika)...men det visste jag redan, för jag har ätit några askar Ibumetin mot det redan, men jag har inte haft tid att känna efter. Doktorn menade att jag borde nog känna detta, att bara när jag sväljer måste det göra ont menade han, men jag är av den typen att jag struntar alltid i hur jag själv mår och bara försöker låtsas som ingenting. men nu skall jag äta denna kur och blir det inte bra så far jag tillbaks till cykelverkstaden för nu har jag erkänt för mig själv också att hela min högra huvud-knopp mår inte bra.

Imorgon är det måndag och jobb igen, flickorna har kvällsskola och det var meningen att flickorna skulle vara på fritids på dagen men det blir inget med det för Emmy orkar inte, hon har bara vilat sig helt och hållet mellan teaterpassen nu i helg, hon har inte orkat med något.
Nu måste hon vila imorgon på dagen så hon orkar fara på kvällskola och orkar vara med på teaterföreställningen imorgon kväll.

ja inte får jag glömma att säga att idag var det mycket folk i kyrkan när S hade sin avskedspredikan inför sin pensionering, det är inte ofta det händer att det är så mycket folk.

Ha en bra vecka mina vänner från norr till söder och från väster till öster.

Måste även hälsa er att jag hinner nog inte in tiller alla på bloggarna för jag gissar att det finns mycket att läsa då jag haft liten minipaus härifrån, och nu skall jag göra lite jobb som jag har dragit mig för att göra hela helgen...eller inte hunnit med är nog mera sanningen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack själv Nina! Vi är nyligen hemkommna. Vid OK hade pappa kört i diket och här hemma väntade världens snöansamling för att inte tala om mängden på broarna som gör mig lika irriterad varje gång. Det är visst enklare att låta dörren putta undan snön ist för att sopa bort den. Nåväl, nu ska vi hoppa i säng, ha en trevlig arbetsdag imorgon och hoppas att E börjar må bättre snart! Kram!

Postat av: Mia

Hej Nina, du måste vara rädd om dig själv oxå, inte bara sköta om flickorna. Hoppas örat blir bättre o att ditt lönesamtal går bra, vad är de för tjänst du fått? Vi kommer hem från Skåne ikväll/natt, ha de gott.
Kram Mia

2008-02-25 @ 12:34:29
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag var så orolig för att hon skulle frysa igår! Pratade just med Emma...hon har fått flussen nu...Janne har haft o¨nt i halsen i flera dar men vägrat åka in och testa. I morse blev jag förbenad och sa till han att ungarna kan ju få det igen om han har det och inte får Pencellin...ojojojoj så arg jag var!!!NU är han i stan...

2008-02-25 @ 14:10:08
Postat av: Maria

Du måste ta hand om dig!!

2008-02-25 @ 19:42:31
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Annika

Ta hand om dig nu så du hinner bli frisk!! :)

2008-02-25 @ 21:45:09
Postat av: Kajsa

Coola filmer du tagit! Skitkul att du gjorde det för jag hade inte tänkt på det själv! Ska bränna dej en skiva sen!

2008-02-25 @ 22:30:22
Postat av: Catharina

Du måste ta hand om dig och hålla dig frisk, annars blir inte dina barn friska de heller, rundgång du vet !!

2008-02-26 @ 09:58:17
URL: http://catharina63.blogg.se
Postat av: Grannen

Vinke vink från oss!
Snart HEMMA!

2008-02-26 @ 13:21:12
Postat av: Leanderkaja

I really enjoyed my visit. A great site

2009-03-11 @ 12:10:22
URL: http://leanderkaja.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback