Dag efter dag

Dagarna kommer dagarna går !!

igår vi fick besök från stan och det var mycket uppskattat.
idag har vi varit med Ebba till optikern och handlat lite. Emil och Sussi varit här hela dagen = Nice.
Emmy fått vara med Ida på skotertur, nu är Henny här och skall sova över.
Moster och mamma varit hit och ätit med oss och nu börjar melodifestivlen vad mer kan man begära??  Jo att jag och Mikael skall bli kvitt det som dragit över oss....ungarna har s´mittat ner oss. Mikael blev dassig natten till fredag och jag har under dagens lpp kännt mig risigare och risigare och nu botar jag mig med alla möjliga medikamenter alltifrån utan % till sådant som innehåller %. Jag får inte vara sjuk imorgon då jag och Kajsa har vår dejt.

Håll nu tummarna snälla ni att jag inte blir förkyld och sjuk för NU kan jag verkligen inte bli det. För jag har så mycket på jobbet så jag kan bara inte vara borta, inte på någrs villkor...det skall väl vara min egen död då i så fall.

Ha en bra fortsatt helg mina kära vänner, från norr till söder samt västerut....tror inte folk österut läser min blogg...Ja, jo Kajsa på kyrkholmen...men jag menar öster om älven *ler*

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Yes baby! I`m the eastone!!! Du får verkligen inte bli sjuk i morgon!!! Men om du blir det så kommer du till vår träff ändå...välsignelsen gör dej frisk!!!

2008-02-09 @ 23:08:06
Postat av: Annika B

Jaha, ni är dassiga där i norr.
Jocke har vart hemma tors och fre från jobbet, han har feber och ont i kroppen.

Postat av: elli

Men vilket fiasko i melodifestivalen alltså!! Christr Sjögren!

2008-02-10 @ 12:02:05
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Asgeirjeanette

Very nice site. Will sure visit again.

2010-02-02 @ 08:30:16
URL: http://asgeirjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback