Vilken lördag

Vi har rännt i Lueå hela dagen idag...och jag bestämde mig att jag åker inte dit fler gånger en lördag, men annars var det bra där !!
Men vad göra när man jobbar på vardagarna??



men tänk att vi var tvungen att åka till Luleå för att få en middagsdejt med min bror och familj...när vi klev in på Biltema efter att ha "gort" centrala Luleå så hörde jeg en Osku-bosku som ropade efter oss....

Vi hittade en massa prylar till gubben och en del kläder till mig, och lite underkläder till barnen.
jag fick tex. ett par jenas som det var 70% rea på och de var jättesköna,
men jeans skulle jag inte köpa idag....hade inte det på min lista men ibland hittar man sådant man inte kan låta bli att köpa....de vara bara enkla blåa, men SÅ sköna så ni kan inte förstå ;)



Jag har så mycket på min "göra" lista för tillfället så jag vet inte hur jag skall hinna med sakerna,
men nu fick jag stryka en sak för jag har klippt gubbens och pappas hår och det känns som att jag snaggar dem varannan vecka...jag vet inte vad de gör när de alltid påpekar att de har långt hår.

Imorgon är dagen fulltecknad som vanlig :)
Jag och Kajsa är KV, sedan skall ett barn föras på kalas, jag borde ta mig till stan och hälsa på en sväng och samtidigt göra ett ärende där...sedan borde jag stryka, börja titta vilka kläder som skall med på vår resa....och ja...tusen grejjer  är det nu!! Och då sätter jag mig här istället....fy skäms på mig.

Så skäll lite ni också på mig att jag skall göra det jag borde istället för att häcka här;)


Kommentarer
Postat av: elli

Listor är bra!! Man kan ju skriva ner t.ex "byta handdukar på toan". Herregud sedan får man kryssa för en punkt på listan!!! FAn vad man får känna sej nyttig alltså. Vad skojigt med resan framför er. Vars i Bulgarien är det????

Postat av: Katja

Gud så avundsjuk jag är när ni ska åka i väg , hoppas det blir riktigt avkopplande!!!

2007-09-02 @ 08:27:46
URL: http://rantsu.blogg.se
Postat av: grannen


Hoppas Du FÅR lite lung å ro, när Ni åker till Bulgarien!
VINKAR!

2007-09-02 @ 10:00:01
Postat av: eira

Jag sitter just o gör lista med saker att ta med till

2007-09-02 @ 10:10:14
URL: http://www.hilldur.blogg.se
Postat av: aegnes

men fy fy nina, inte ska du sitta vid datorn nu.....
lägg dig i stället !!!!! =]

2007-09-02 @ 10:25:45
Postat av: Maria

Sökte en skolväska här i "stan" igår. Nå inte f*n fanns det nån. Tänk att man måste åka till Luleå för att köpa en väska!

2007-09-02 @ 12:50:03
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: kajsa

Måste kolla in den där affären som du sa. Blev så sugen på Luleå nu...Tack för i dag föresten!

2007-09-02 @ 14:14:37
Postat av: Vivi

Är lika dan, fastnar vid datorn på någe konstigt sätt o kommer inte lös..... =)

2007-09-02 @ 17:11:33
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Annika

Åhhh vad avis jag är på er som får åka till värmen!!

2007-09-02 @ 17:30:36
Postat av: Linda

Det är ju så tråkigt med en massa saker som måste göras att man hellre hittar på annat:)

2007-09-03 @ 11:57:52
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback