Straff???

Vet ni vad orättvist det är...jag har varit och kollat vädret och det är 26 grader varmt imorgon i Bulgarien men på torsdag när vi är där, Då...då minnsan skall det bara vara 16 grader...fy bubblan vad trist. jag har spanat att det har legat närnare 25 en hel vecka men nu blir det ostadigt och kallt....kanske jag stannar hemma och ligger på soffan och viftar på tårna istället.



jag var tungen att få gnälla av mig...jag hade tänkt skicka ett depp-sms om vädret till Eira idag från jobbet, men har ej hunnit, har inte hunnit med kaffe eller lunchrast ens...men jag är mycket glad att jag hunnit på toan i alla fall :)

Nu skall jag ut och ta bort min två amplar och en kruka!!  Så snabbt städar jag inför vintern ;)


Kommentarer
Postat av: Katja

Har å kollat att ute blommorna ser tråkiga ut,vi håller tummarna för bättre väder

2007-09-03 @ 18:49:53
Postat av: Annika

Jag har oxå utestädning att göra....men jag ids inte ens städa inne så när ska jag idas göra det ute då!! :D

2007-09-03 @ 19:04:44
Postat av: elli

Nog ska du se att det är kanon väder där när ni kommer dit!!!!

Postat av: krätte

Men Hallåå, du slipper ju svettas!

2007-09-03 @ 19:44:51
Postat av: Anonym

Äsch....det är ju lite kallare väder på torsdag för att vi den dagen ska shoppa lite. Sen blir det säkert varmt o fint igen!
Så de så!

2007-09-03 @ 22:03:46
Postat av: grannen

16+, varmare ÄN HÄR!
VINKAR!

2007-09-04 @ 08:25:52
Postat av: Annika B

Trevlig resa. Verkligen kul att ni ska åka.Hoppas, hoppas att det blir jätte varmt.

2007-09-04 @ 08:33:17
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: kajsa

Ni får nog en bra resa ändå! Tänk på oss som har haft nattfrost två ggr...Ni får väl sitta i baren du och Eira...flickorna på hotellrummet lekandes med nya Bulgarienshoppade grejor...:=)

2007-09-04 @ 13:28:04
Postat av: Maria

Sånt där ska du inte tro på! Jag var på Mallis med modern en gång och när vi kom hem sa hennes karl: jag har sett på tv att ni har haft kallt och dåligt väder.. Nå inte var det varken kallt eller dåligt väder där vi var! Sol hela tiden och hur varmt som helst hade vi. Hur som helst - ha en underbar semester och resa och lata er så mycket ni kan!

2007-09-04 @ 15:13:00
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Irina

Ha en underbar semester o d kommer säkert vara sååå varmt :)

2007-09-04 @ 16:16:19
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback