Rensa, bra eller dåligt ?

Nu har jag rensat fööör mycket, visste väl det *ler*.
Ebba skall ha med sig hink till skolan idag för de skall plocka lingon...men då igår kväll var hinken borta, just den hinken som används till det ändamålet:(

När jag skulle söka fram den lilla hinken som flickorna brukar ha när de plockar bär är borta, puts väck, ingenstans i matkällaren fanns den.....vet att de rök hinkar i olika storlekar för ett tag sedan, men DEN hinken har jag brukat spara just för det ändamålet = bärplockning (flickorna).
Nå så kan det gå.

igår hann jag mig inte till "häxbrygd" affären och idag hinner jag knappast, men imorgon DÅ skall jag ta mig i kragen och fara in dit:)

Ha en bra dag !! 


image485

P.s snart är det jul igen :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Om du hittar nåt bra som man blir pigg av kan du gärna göra reklam för den.(skulle inte skada här heller)

2007-09-26 @ 08:15:35
Postat av: grannen

ja-a, det är snart juuul!
VINKAR!

2007-09-26 @ 09:41:28
Postat av: Annika

Så brukar det ofta hända för mig....saker jag inte använt på 10-tals år som jag till slut slänger....behöver jag oftast bara några veckor efter rensningen!

2007-09-26 @ 12:22:23
Postat av: kajsa

Har nu fått A utskrivet så att jag kan ge tillbaks det jag fick låna av M.

2007-09-26 @ 13:08:11
Postat av: Linda

Jag är superbra på att städa bort saker!

2007-09-26 @ 15:25:00
Postat av: Vivi

Jag är oxå bra på städa bort saker, lägger dem på en braig plats å så när de behövs kommer jag inte alls på vart man ska börja leta!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback