Måndag

27869-693

Denna hushållerska har jag tänkt anställa en vacker dag när jag blivit rik :)





27869-728


Jag tänkt koka mig en häxbrygd imorgon om jag hinner,
jag är så trött och har varit det nu i över en vecka, så trött att jag bara gäsapr dygnet runt.
och inte blir det bättre av att vi har haft natt-rally med minsta tösen i flera nätter.....hon sover skitdåligt,
hon har haft så mycket ont i magen sista tiden så jag blir tossig snart.
Allt skulle kännas bra( bättre)  om man skulle få sova en hel natt i ett sträck.
Sist det hände var när vi var i Bulgarien. Men då var också Ebbas kost mycket ensidig och variationsfattig= Vitt bröd, potatis och en gång torrt ris......

Så häxbrygden jag kokar mig imorgon består i av att jag skall ta mig en tur till hälsokost affären i Övertorneå för att se om det finns något mirakel medel som hjälper mot min trötta hjärna.

Om jag går i dvala och sover djupt och länge så vet ni var jag håller hus......

.........i sängen     zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

27869-729


Kommentarer
Postat av: sussi

Du missade väl inte idol???

2007-09-24 @ 22:33:02
Postat av: Vivi

HUvva, låter jobbit....tur de finns kaffe!! Hoppas hälsokosten har nått bra!

Postat av: grannen

man behöver FÅ SEMESTER, efter semester, det har vi märkt!
Hoppas Du hittar nått DUNDER METOSIN från hälsokost, annas kan jag titta i mina häxsafferiet, om det finns nått ;-)
VINKAR!

2007-09-25 @ 10:15:43
Postat av: Annika

Stackars Ebba. Hoppas du hittar nåt som du blir piggare av!

2007-09-25 @ 12:28:51
Postat av: Annika B

Hoppas Ebba blir bättre snart,jobbigt för henne och dig.
Jag vet av erfarenhet att man blir helt mosig i skallen när man inte får sova.Malin var ju 4 år innan hon sov en hel natt.tur att hon är 7år nu.
Men Malin har kommit till oss på nätterna nu ett tag,hon drömmer om morran i muminfilmerna.
Håll ut Nina.Skickar dig en Bamse kram.

2007-09-25 @ 16:15:54
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: mammamia

Hoppas det ordnar sig...
Det är jobbigt att vara så slut och samtidigt ha ansvar för andra människor (barnen) som behöver en så mycket!
Men det är bra på ett sätt att man har barnen,då gör man sitt yttersta för att orka!

2007-09-25 @ 18:19:50
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: kajsa

Fy så jobbigt när hon har ont i magen så mkt! har hon ätit nåt hon inte tål?

2007-09-25 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback