Söndag

Varför har man bara EN söndag...jag skulle behöva flera för att hinna med att bara vara;)

image741
Idag har jag massor på listan jag tänkt göra, bara trista saker typ vika tävtt, städa ett skrotskåp som vi har i köket, städa garderoberna...ja ni vet ALLT det där som alltid finns kvar att göra...som jag tänker att jag gör sedan *ler*
....men jag tänkte som så här: Jag har städat ett skåp nyss där ungarna har spel och pysselgrejer redan så då kan jag vara framför datan en stund:) Och jag har massor att läsa på era bloggar....är ett tag sedan jag snurrat runt hos er, så det är VIKTIGT just nu....


27869-742
Ha en bra söndag !!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har oxå sådana måsten idag....men jag sitter fortfarande här!!! Men NU ska jag börja med att vika tvätten!!

2007-10-14 @ 10:13:43
Postat av: grannen

har REDAN tagit MORGONPROMENAD, nu ska jag äta FRUKOST!
VINKAR!!!!!!

2007-10-14 @ 11:10:56
Postat av: annika B

Hej
Jag tjuvbloggar på jobbet, jobbar till 15.00.
Vi är på bygget efter det.
Jocke är förstås där nu oxå.
Tänkte bara säga det ifall ni åker förbi.
Tjing.

Postat av: krätte

JAG tar en riktig SÖNDAG! Känner mig så krasslig med halsont och svullna ögon. Åå så har jag ont här och här och säkert i stortån också. Ha en skön söndag!

2007-10-14 @ 11:46:24
Postat av: elli

Nog vore det skojsigt med TVÅ söndagar på raken!

2007-10-14 @ 16:49:35
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Maria

Men precis - låt bli att öppna garderoberna bara så ser du inte eländet :)

2007-10-14 @ 18:34:39
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback