Så häftigt !!!!!

Måndagen blev inte riktigt som det var tänkt men nästan. Blev en hel dag rännandes på stan, Torneå och Kemi, men inte med Eira utan med moster Eva....och med facit i hand så tror jag inte Eira hade orkat med så mycket spring som vi hann med ;) *blink,blink* till Eira. Och tack Eva för att du sa att vi skulle ta din bil......(Eira gissa vilka som stod vid gränsen på vägen över till Finland?! Som Eva sa att hon trodde inte att de brukar stå där....att den vägen är obevakad)

Först ett svar till Annika. B och det är att jag skall till Stockholm via jobbet, jag skall dit för att bli förhoppningsvis lite klokare och förståndigare....det är en massa oliak föreläsningar vi skall på :) jag hoppas det blir givande.

Men det häftiga var.....och så obehagligt....eller inte....jag har ju sagt att det bor en liten häxa inom mig och nu fick jag det bekräftat igen. Jag satt i bastun för en timma sedan och tänkte på en person som jag tänker på då och då eller tänker på hela familjen , men speciellt på Lena tänkte jag idag nyss, jag tänkte att jag kanske berättar för henne om min blogg när Ebba fyller år och om de kommer.....och så när jag loggar in hit så har Lena lämnat en kommentar till mig. Det tyckte jag var för KUL !!!  Mycket häftigt.

Annars så är jag jätteglad att vi bor i ett hus nu ikväll....att vi har grannar som inte hör så bra ;) att de har lite dålig hörsel *eller hur Irene??* ...för barnen har levt rövare och tur som bara den att det inte är i ett hyreshus man bor sådana ggr.



Föresten igår var det Tupperware party hos en av grannarna Tack förresten!! (som de flesta vet om) ...men nå väl när jag kom hem så säger minstingen: kommer du redan??  Vad skall du hämta? har du glömt något? kulle inte du på fest? Hon tittade på mig med stora, frågande ögon när hon sa det......hon sa sedan: men skulle du inte på Party ?? 
Hon trodde att jag skulle på en "riktig" fest, ni vet ett sådant där party som man kommer hem ifrån när övriga familjen sover......    Och helt rätt tänkt av henne, för hur skulle hon veta, jag min dumma kråka hade ju inte förklarat desto mer vad vi skulle göra hos S.


Nu skall jag gå och se vad katterna och gubben gör och sedan skalll jag gå och läsa en bok som Elli berättde om. Egentligen skulle jag inte ha tid att varken blogga eller läsa på kvällarna....men vad göra när lusten inte finns till hushållssysslorna, då finns det inte så många andra allternativ att välja mellan.


Kommentarer
Postat av: grannen

VI ÄR HELT DÖÖÖVA .......men HOPPAS VI inte STÖÖÖR Er, med våran MUSIIIK, som vi SPELAR via data ...;-)
VINKAR!

2007-10-22 @ 22:00:35
Postat av: Sussi

Jaaa du, ibland önskar man också att man inte hade grannar som hör allt. Här smyger jag inne likväl som ute i trapphuset.. man tycker ju att 90% av huset borde vara vakna.

Postat av: Sussi.. igen

Hittade du ngr kläder förresten? Och när ska Ebba komma och bada badkar? :)

2007-10-23 @ 07:37:15
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: kajsa

Party är ju party!!!

2007-10-23 @ 08:06:28
Postat av: Sussi

Emil kommer idag, inte jag. Har fullt upp med tvättstuga och köttbulle rullning. Han kommer på ett tag, väntar bara på att stefans mamma ska komma och hämta däcken till deras bil.

2007-10-23 @ 10:00:17
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: Eira

*vinkar* ja... nog har ni rännt. *flin* Men vi hann ckså med lite rännande, bara på annan ort. Ha en bra ledig dag!

2007-10-23 @ 10:54:11
Postat av: Maria

Tänk att du är synsk :) Ha en bra dag!

2007-10-23 @ 13:19:24
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Irina

Visst är det konstigt att man hittar tid t böcker o blogg...? Fredde påstår att jag är besatt av min blogg....hm.... :)

2007-10-24 @ 22:54:56
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback