För mycket kliande i huvudet ??

27869-662

Kan man få huvudvärk av att klia sig för mycket i skallen ??

Idag kom vaktmästaren in på kontoret på jobbet och han tyckte att jag inte skulle klia mig så mycket i huvudet....att det löser sig nog ändå??!!  Va??!!  Hur visste han att jag kliade mig huvudet p.g.a att jag hade bekymmer...

jag måpste nog sluta klia mig i skallen för det har straffat sig, jag har fått en sådan konstig skalle-bank,
sådan där skum känsla, konstigt ont och jag var tvungen att säga åt gubben att jag kanske håller på att få en hjärnblödning....

eller så kan det bero på lite sömn, ebba sover så krasst på nätterna så jag blir knasig snart.



Ikväll hann jag och flickorna oss en sväng till Kukkola för att se vad pappa börjat härja med, han har börjat riva i köket, de skall gör om där till viss del och det blir nog mycket fint.

Nu skall jag gå och ta en tablett och hoppa i säng
så vaknar jag med friskt och fräscht huvud imorgon.
 27869-734

Kommentarer
Postat av: Eira

hejhopp! jag var o gav pengarna till grannilainen idag. så ljusen kommer nog i veckan. imorgon ska jag jobba ett extra pass på jobbet. Hörs!

2007-10-09 @ 22:07:37
Postat av: kajsa

Du måste ta det lite lugnare! Varför sover Ebba så dåligt?

2007-10-10 @ 08:04:20
Postat av: Annika B

Jag lider med dig, fy att du inte får sova.
Idag blir det andra dagen på fritids för våra barn.
Vi har haft hjälp av farmor fram till nu, men hon börjar ju bli gammal så vi tror att det blir bättre så här.
Ha det gott.

Postat av: Annika

Hujja, du måste börja varva ner lite. Förstår att det är svårt när det är mycket på jobbet!!

2007-10-10 @ 16:51:18
Postat av: aegnes

magdans var en bra huvudvärksbortkörare (hu vilket långt ord) testade det i måndags å det hjälpte. SANT :)skall jag komma köra lite med dig.....:):;)

2007-10-10 @ 17:28:56
Postat av: elli

Ta det lungt. Livskvalite är viktigt både för andra och mest för dej!!!

2007-10-10 @ 18:26:20
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Maria

Hoppas du mår bra nu! Det finns en påse med luktagott-saker hos "grannilainen" :)

2007-10-11 @ 16:47:40
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Susanne

Sluta klia dig i huvudet nu Nina och uppdatera lite grann :) Jag är ju nyfiken om vad som händer i byn :D

2007-10-12 @ 16:12:37
URL: http://fess86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback