Söndag

Jahapp jag har återigen fått en tanke genom skallen min och det är att slutar Kajsa som kyrkvärd då slutar jag också .....det enda är som Kajsa skrev att vareviga gång kommer det några fnissattacker...jag fattar inte....Men å andra sidan är det inte så betungande detta när man har Kajsa vid sin sida:)  Tack Kajsa!

image770

Efter det plockade mamma och moster upp Ebba och mig så for vi en sväng till stan för att uträtta lite småärenden, vi gjorde besök på Jysk, Hemtex, Barnens hus, Rusta och Tampis och sedan var jag trött och ville hem...konstigt ?? Jag trött?? jag vet orsaken till att jag är trött, det där uppåtpiggande "tjacket" från hälsokosten är slut och jag har inte tagit mig i kragen för att fara och köpa nytt. Men under veckan hoppas jag att jag hinner fara eller orkar.....

image769

Imorgon är det jobb igen, helgerna går så fort, snart börjar planeringen inför morgndagen, bl.a skall jag åka till Pello imorgon och jag tycker att det är lite långt dit. Jag tycker att till Ö-tå går det bra att köra men det är nog bara det att den vägen är jag så van att köra....norr om Ö-tå vet jag inte varenda kurva eller grop på vägen.......

image767

Idag har det varit teaterträning för Emmy och nästa helg är det dags för att spela upp pjäsen, det blir på biblioteket på söndag. Så ni är alla välkomna dit att titta, återkommer med tiden för uppträdandet, eller Kajsa du kanske vet vilken tid själva teatern spelas upp??  Jag vet bara när vi skall vara där.

image766


En bra vecka skall ni ha ifall jag inte hinner eller orkar med egen datatid under veckan.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja en sak ska du veta och det är att slutar du så slutar jag!!!!
Jag ska höra med R-M om vilken tid hela uppträdandet är så återkommer jag med det!
När jag fick messet så rusade jag in i affären för att se var ni var...så var ni utanför på parkeringen...hahahaha!!!!

2007-11-18 @ 18:01:19
Postat av: Annika

Jag måste nog oxå börja med uppåttjack....så trött o lat...

2007-11-18 @ 18:41:00
Postat av: mammamia

Oj vilka vackra bilder!

Postat av: krätte

Jag vill också ha piggpiller! Härliga bilder!

2007-11-19 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback