Lite slö

Jag har varit lite slö i veckan, eller slö och slö, kan väl säga sanningen som den är att jag inte hunnit med datorn på kvällarna........räknade ut att det är HELA två kvällar....men känns som länge ;)

I tisdags for jag och Ebba raka spåret efter jobbet till stan och gjorde ärenden och hann även med en kvällskaffe på Järnvägsgatan, gårdagen hade jag faktiskt semester men inte för att vara hemma och slöa utan för att bägge fröknarna skulle till farbror doktorn i Kalix och det var mitt på dagen, och efter det skulle Ebba till farmor och farfar för en natts övernattning, Ebba var hemma igår och idag p.g.a envis förkylningen :(  Jag och Emmy fortsatte sedan mot stan för en tur till Ica Maxi och för ett  "hälsa på" ärende hos goda vänner, det hinns inte så ofta med hälsa på rundor som man skulle vela.

Nu skall jag gå och se om flickorna somnat och sedan själv hoppa i bastun !!  Gokväll och ha det bra !!!



Kommentarer
Postat av: Annika

Natti natti!!

2007-11-22 @ 20:52:42
Postat av: Eira

Ha det gott. Och glöm inte att påminna din bror om teatern! *ler*

Postat av: Katja

Tiden den bara rullar iväg!!man hinner inte så mycket under veckorna

2007-11-23 @ 08:46:09
Postat av: Irina

Nej, jag vet, känns som att man aldrig hinner o ses. Men vi ska ju snart käka smörgåstårta? Fredde råkade höra talas om den o nu vill han oxå bli inbokad...? :)

2007-11-23 @ 09:57:35
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Anki

Trevlig helg!

2007-11-23 @ 18:53:11
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback