Härliga fredag !!

Fredagar gillar jag nuförtiden ,då är det helg och lite ledigt, men i helg är det fullbokat schema, men huvudsaken att barnen har kul. Emmy är ännu på disco, Ebba hämtade jag hem kl. 20.00.  Imorgon är det tetaer och sångträning för flickorna och på söndag teater och sång på kommunhuset och sedan måste vi hinna med lite annat rännande på söndag då det är skyltsöndag:)

REKLAM : Kom och titta på teater alla som kan på söndag kl 11.30 på biblioteket, då skall barnen visa en teater med Astrid Lindgren temat, alltid lika spännande tycker jag.

Sä här "vacker" var Emmy på förra teatern när hon kom från Amerika......

image678



nu slog den hemska, svåra bloggtorkan till........

men någongång kommer det väl mer. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Tack Nina för att du är en sån klok människa!!!!

2007-11-23 @ 22:40:35
Postat av: aegnes

hejkram

2007-11-24 @ 08:04:26
Postat av: Annika

Trevlig helg!!

2007-11-24 @ 11:17:42
Postat av: Maria

Prusiluskan ?? :) Trevlig helg!

Postat av: elli

Vad snygg hon är!!!! Håller med att hon ser ut som prussiluskan!

2007-11-24 @ 20:19:18
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback