Halva helgen förbi

Och så var jag här igen efter några dagars uppehåll...känns som en hel evighet om man är utan att läsa bloggar på en tre dagar eller så ;)

Natten mot fredag vaknade Ebba med feber och rejäl hos, och Mikael som inte kunde vara hemma fredagen från jobbet...och inte jag heller, hur gör man då??  Jo jag tog med Ebba en snabbis till jobbet på morgonen och så gjorde jag de akuta sakerna och sedan for vi till apoteket och inhandlade hostmedicin och sedan for vi hem och lät Ebba sova och vila:) så var hon ganska pigg när Emmy kom hem från skolan:)
Och efter det har hon inte haft feber mer, lite allmänt småhänging är hon men inte febrig.

Igår trodde jag att datan hade gett upp eller fått världens virus i sig...Emmy och Ida spelade och hux flux ropar de efter mig och frågar vad som hänt...hur skall jag veta vad som hänt som var i köket?! Datan blev först svart och sedan hamnade allt upp och ner på skärmen.....jag tog förgivet att det var något virus som drabbat datorn, men min snälla bror har fixat det idag och tydligen var det inte något allavrligt, bara något i inställningarna,  men jag fattar ändå inte hur det pang bara kan bli så......jag får inte in det i min ack så lilla hjärna.

image764
Moster ser du bilden...jag skulle söka fram en annan bild och då kom den här fram. så jag tänkte att då låter jag den vara...så fint ställe.

Nu skall jag fortsätta min vandring bland bloggarna, hejsvejs.

Kajsa !!!  Du kommer väl ihåg mogrogondagen, min smabo har påminnt mig imorse. Han sa: kl.11.00 och Kimmo!Tänk vad han är snäll som håller reda på när jag skall vara borta...jag föreslog att han och Janne skulle skolas in som vikarier;)...men han menar att han håller koll så han vet när han får lugn och ro här i huset *ler*

Kommentarer
Postat av: grannen

VILKEN, förståndig MAN;-)

2007-11-17 @ 14:02:24
Postat av: kajsa

Tycker nog att dom skulle passa ypperligt bra som våravikarier...hahahaha...hoppas jag kommer i håg klockan 11 i morgon åxå...

2007-11-17 @ 17:00:03
Postat av: Mia

Fin bild, de börjar vara många sommarbilder hos dig, gillar du inte snön som är så ren o fin?
Kramiz

Postat av: Eira

Halloj där!! Osku kom o la sig brevid mig kvart i sex i morse och så berättade han att dom var till er igår och det var så roligt. Dom hade varit inne och sen ute och sen inne igen. *flin* Och plättar fick man äta också. Hur mår Ebba nu?

2007-11-18 @ 07:18:36
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas Ebba har kryat på sig!!

2007-11-18 @ 11:54:28
Postat av: elli

Så ni har träff med Kimmo denna helg!!!! Hoppla hoppla!!

2007-11-18 @ 12:14:24
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: kajsa

Tack för i dag! Måste ju säga att dagens date var snabbt överstökad...var var du? Alltså på väg när du såg mej?
Hoppas nu att Ebba får den bästa hjälp hon kan få hso doktorn!!!

2007-11-18 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback