Solen skiner....

...lagomt till kvällen:)

Tisdag idag och en läxa har jag att göra till imorgon...men jag vill inte, kan inte....sätter mig här istället för att göra det jag borde göra:(

Nå till något kul, Ebba har fått sig en låda med kläder hemlevererat ikväll av L och H, tack till er!!  Det som är synd var att Ebba hade just somnat i fåtöljen när de kom så hon får kika igenom grejerna imorgon !!!

Det var bara att föra Ebba upp och ta av henne kläderna och hoppas att hon sover hela natten, men det brukar hon göra, hon tar varenda vecka sig en tidig kväll.
Emmy kom också hem med en påse från Lydia idag....men jag suckade..... men det var fina mjukisdjur ,en hel påse, men jag har nyss rensat bort en stor påse med mjukisdjur som får vila ett tag i skrubben. Nå strunt samma, kul att se sina barn bli glada!! För mjukisdjuren hann Ebba se innan John Blund kom.

Hoppas ni haft en bra dag idag och att ni får en bra dag imorgon !!!!
image512


Kommentarer
Postat av: Catharina

Det är så de är de små liven, man har alltid alla vrår fulla med "bra att ha grejer" fast man har gjort sig av med flera säckar

2007-05-09 @ 08:04:30
Postat av: Kajsa

Tror du jag hurade då? Lyckligtvis finns ju lekstugan och Hennys vind...hahaha...har du skrivit texten ännu? Inte jag...

2007-05-09 @ 08:30:30
Postat av: Anki

Bra att ha saker är ju alltid kul, kanske inte för mamma :-))

Postat av: Annika

Ha en bra dag själv!

2007-05-09 @ 12:53:42
Postat av: grannen

Hoppas Ebba var nöjd, när Hon vaknade, hitta roliga grejer?
Vinkar från JOBBET!

2007-05-09 @ 16:52:02
Postat av: Kajsa

Ingen huvudvärk...och ingen läxa...har tagit en som Kasper har skrivit...:=)

2007-05-09 @ 17:42:51
Postat av: Linda

:)

2007-05-09 @ 19:44:06
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: sussi

Har typ 467nallar som härjar i mitt hus...
En vacker dag så....

2007-05-09 @ 22:14:28
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: malin

...fast det är ganska mysigt med nallar! Jag har en hylla i EMil rum som är smockfull!

2007-05-10 @ 16:53:57
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: catharina

Vart har du tagit vägen

2007-05-12 @ 08:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback