Rubrikslös och innehållslöst !!!!

image533

När man tittar ut från kontorsfönstret på jobbet så blir inte jag speciellt uppiggad, och inte speciellt en dag som vi haft idag. Högsommarvärme och strålande solsken.
sedan när man går närmare fönstret för att kika OM man skulle kunna se nå annnat än denna vackar utsikt då ser man........image534 Bara ännu
mera däck. Men det var riktigt spännande för en månad sedan, då det flög däck i luften hela tiden för det var ju däckbytar tajm för många Ö-tå bor.

Men idag har jag ändå haft turen att ränna runt på byn i en massa besök hitan och ditan och då har jag fått känna på solens strålar samt när jag hade ett ganska långt telsamtal med S , tack, för det kändes MYCKET bättre på något sätt !!!
och vad hittade jag inte då mellan en kantsten och gräsmattan?? Jo några söta blommor, så när jag talat färdigt så  fastnade dessa små men ack så söta små blommor på foto i telefonen.......

image535

Sedan när jag kom hem så var det grått och lite småkyligt, men efter en stund så klarnade det upp och nu är det fint här också, hörde av gubben att i stan har det inte varit så fint väder idag och i Norr var det så ljuvligt....!!!!!!
♥♥
Nu är barnen badade och sover och jag skall försöka gå i säng och få lite blund i ögonen då förra natten tittade jag på klockan sista gången 02.00 och strax efter 03.00 så var korkgluggarna öppna igen. och Ebba sov superoroligt också under förra natten, hon var ute och promenerade tre ggr i natt och det gör också att man sover kattsömn,  då hon är övertrött så är hon aktiv på natten:(
♥♥
Nu håller jag tummarna på en fin dag imorgom också, för jag tänker banne mig ta min lunchrast ute imorgon och sitta och njuta av den och inte bara kasta i mig matbacken och sedan fortsätta jobba....Jag som senast igår sa till en personalgrupp: Att ni MÅSTE ta era raster!!!!  men följer dea jätte dåligt själv....så från och med imorgon skall jag bättra mig.
♥♥
Ha de bra alla kära vänner !!!

Kommentarer
Postat av: grannen

MEN, VI SES JU VARJE DAG!
Trevlig sommar!
Vinkar!

2007-05-30 @ 22:15:31
Postat av: Irina

De
viktigt med rast! :) Fast jag vet, så lätt hänt att det uteblir
Härligt väder ni verkat ha...hoppas d kommer hitåt oxå! =)

Postat av: aegnes

hej. hej.

2007-05-31 @ 05:29:18
Postat av: eira

Men vilken uuuunderbar utsikt du har!!!! *skrattar*

2007-05-31 @ 07:51:56
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilken fiiiin utsikt alltså...

2007-05-31 @ 08:22:48
Postat av: Annika

Haha...jättefin utsikt!

2007-05-31 @ 20:25:27
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Linda

Vilken härlig utsikt du har från ditt fönster *asg*. Underbara blommor du hittade, känns att sommaren är på väg med stora steg!

2007-06-01 @ 12:46:53
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Vincentnatalia

Keep the good works comming.

2010-04-26 @ 12:26:48
URL: http://vincentnatalia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback