och denna rubriktorka !!!!

27869-527

Jag vågade inte lägga in en större bild än detta så inte Svägerskan drar mig i örat igen !!!!!!!

Vad händer här då. Jo jag har färg i skallen för jag skall till frissan imorgon ....i Ö-tå ....hos en kille....hur kommer det att sluta måntro?????!!!!!
Gårdagen var det jobb och sedan fort hem för att värma mat  och sedan till Svägerskan på besök och det var inte igår vi var dit vill jag lova, flickorna var bara lite putt när vi skulle hem, för de hade fått vara där för kort stund som vanligt ;). Och inte nog med det så blev Emmy och Ebba stensura för att vi inte for till moster Eva också, det har blivit som en tradition att när vi pyser till stan så kikar vi in till Eva. Men denna gång så sa jag att det blir inte så, att vi hinner inte men det var tvungna att tjuras som den ändå. Men jag löste problemet; Jag sa att då behöver vi inte åka mer till stan, men hur länge tror ni att jag kan hålla det? Till helgen kanske, har redan flera ställen jag behöver åka till :(

Annars dagen idag så har flickorna varit hos varsin kompis efter skolan så jag for inte till fritids för att hämta dem utan fick fara på byn och hämta upp dem. Det känns lite konstigt att nu är det de som åker hem till andra efter skolan, jag har som varit van att kunna hämta hem flickorna tidigare vissa dagar och så har de kunnat ta med sig kompisar hem istället.

Övrig tid så hinner vi inte mer än hem förrän hon hoppar på cykeln och far några varav därute, hon är för blyg att fara och fråga om
 kill-klasskompisarna hänger med ut och leker....hon säger att hon bryr sig inte om dem...men jag ser att hon trivs som fisken i vattnet när de dyker upp......men det erkänner hon INTE !!

annars så är det inte så mycket som händer i "ekorrhjulet" mer än det vanlig.
Absolut inget speciellt, men för Eira så skrev jag lite...hon som har SÅ mycket tid att läsa nu ;)

Såg ni att Eira har länkat till en bra sida med kryddor....om inte kika in hos henne.

Måste ge ett boktips: Flickan med de röda skorna.
Har någon av er läst den ??  Jag grinade igår och läste och tårarna bara sprutade jag är ju så läjlig, kudden var helt blöt så jag var tvungen att sätta den på tork.
Jag lånar ut den om någon vill läsa den, otroligt snabbläst är den.

nu skall jag gå och skölja bort geggan från håret

Kommentarer
Postat av: aegnes

jag har läst den å jag grinade åxå..... kommer du imorrn (torsdag 24/5 kl 18.00 på kaffe med tillbehör?

2007-05-23 @ 22:10:54
Postat av: Nina

Säger bara vilket minne jag har....glömde bort detta Agnes, men talar med gubben om det om jag kommer hem i rimlig tid. VILL komma bort hemifrån själv någongång så om det bara går bra här hemma så kommer jag !!!

Postat av: Annika

Jag funderade oxå på hur det blir med midsommar....men vi brukar som oftast grilla grilla & grilla. Godsaker brukar jag ändå inte äta till midsommar. MEN jordgubbstårta brukar vi ha...men då kan man ju äta bara jordgubbar ju!! :D

2007-05-24 @ 07:37:23
Postat av: eira

Det var så kul att ni kom förbi!!

2007-05-24 @ 07:45:16
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Catharina

Å, du uppdaterade, glömde att jag skulle skriva att du inte orkar uppdatera.... fniss...5 dagar kvar

2007-05-24 @ 08:18:17
Postat av: Anki

Du blir säkert jättefin i håret :-D
Visst känns det när ungarna blir stora. Jobbar du i Ötå ännu?

2007-05-24 @ 08:50:20
Postat av: Kajsa

Jag skall åxå till frissan i dag...om jag går omkring på byn med mössa så vet du varför...

2007-05-24 @ 09:46:51
Postat av: grannen

Jag kan LÅNA DEN...
Men BRUKAR LÄSA på JOPPET", VAD TROR DU, om JAG GRINAR DÄR DÅ?
Vinkar!

2007-05-24 @ 10:54:01
Postat av: Sofia

Här skulle också behöva frissas till lite. Både regn o sol varje dag vissa dagar samtidigt, nåja bara det blir någorlunda varmt i sommar. Annars händer inte så mkt var förresten o bakade i bagarstuga för första gången i mittliv blev heltänd på detta det blev 35 mjukkakor, tyvärr alldeles för goda hm, o det är ju inte så bra för figuren....
Carpe diem!

2007-05-25 @ 09:16:20
Postat av: Annika

Jodå, här finns minst 10 kilo att ta!!
Vad duktig du är, jag ska ha dig som inspirations källa!!
Vi måste hela högen börja promma minst 30 minvarje dag!!

2007-05-25 @ 14:25:10
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Linda

Jag lånar gärna den, har du kölista till den?
Hojta till när den är ledig!

2007-05-25 @ 19:13:17
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: sussi

Gissa en till somtrivs!
Nicke har börjat sjunga;
"Ebba - finns bara i fantasin - men hon är fin, tycker Viktor" ;)
Du vet - Kalles klätterträd! Viktor uppskattar INTE skämtet...

2007-05-25 @ 22:33:20
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback