Måste få berätta...

Jag måste få berätta om ikväll när jag surrade med en kompis i telefon om att det är skönt när ungarna börjar bli större...men å andra sidan så vet man inte vad de hittar på för hyss och så, att nu måste man ha mer koll på vad de sysslar med då de INTE bara håller sig hemma på egen gård...att det är för och nackdelar med alla åldrar i barnens liv. Och sedan knäppte jag på datorn och vad läste jag, jo om några som gjort lite bus, och det var EXAKT det vi pratat om, speciellt om vår minsta tös som säkert eggar upp sig tillsammans med sin kompis då bägge är ganska exakt lika i sättet *PUST*.

Så Snälla Karungibor och ni andra ....gör mina barn bus eller så så hör gärna av er, för som förälder vill man veta !!!

Annars så har jag och Emmy kämpat på med hennes läxor ikväll.....lite sent påtänkt kom hon på att en inte var gjord och då var klockan redan läggadags....och jag missade ett promenad erbjudande ute i det fria, men hoppas på fler tåg. Nå till helgen pyser vi kanske till stugan, men sedan nästa vecka MÅSTE jag bärja med dessa promenader, för att nu sitter jag så mycket på dagarna och det kan inte vara bra för kroppen eller knoppen heller för den delen....ute får både kroppen och knoppen lite av den goda varan= Frisk luft och motion.

Och hör ni allihopa skall vi dansa soldansen tillsammans!!!!  ???  Jag vill ha lite bättre väder, allt känns så mycket lättare och bättre då...inte för att det känns så pjåkigt nu heller, men lite trist är det allt.

image517

Kommentarer
Postat av: sussi

Tror minsann att du läst inne hos mig...
Ja uscha, trodde aldrig han skulle vara med på sånt elände :(
Men i d lugnaste vatten...

Alla har vi väl gjort bus, ni skulle bara veta vad JAG gjort i mina dar...
*hårresande*

Postat av: Nina

Sussi!! Jga kommer ihåg att man själv gjort bus och hyss...och det är väl det jag kommer ihåg....vill inte att mina barn skall hitta på dumheter som jag gjort en gång i tiden *skakar tänder av rädsla*

2007-05-15 @ 22:21:39
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anki

Ja soldans lät inte helt fel.
Var ska vi börja? Hemma hos oss=)
Har du sått frön????

2007-05-16 @ 09:01:28
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

Det är bra att regnet kommer nu, så att det inte kommer på sommaren

2007-05-16 @ 09:17:30
Postat av: Annika

Jag har bestämt mig att jag banne mig ska ut o promma Sön-Tors....varannan dag runt kyrkhomen o varannan kyrkholm/växthusrundan!!

Ska du haka på?

2007-05-16 @ 09:55:39
Postat av: grannen

NÅ MEN, DANSADE VI INTE REGN DANS, förra SOMMAREN, VA?
Okej, HUR SKA NI HA det då?
SOL eller REGN?
nä, skojsar, jag vill ÅXÅ HA SOL!
Vinkar!

2007-05-16 @ 10:47:05
Postat av: Sofia

Efter regn kommer sol? frågan är bara när. Vi får väl göra solhälsningen så kanske solen visar sig :)

Promenader är inte så dumma det jobbiga är tycker jag oftast innan man kommit sig ut.

2007-05-16 @ 20:25:50
Postat av: luft

Inte gör väl dina fina flickor något bus!!! Om jag har förstått det rätt så har du visst lärt dina barn vem man ska och inte ska vara med,så det kommer ju att gå bra. Mycket klokt av dig som vuxen att lära barnen att alla är inte lika mycket värda, eller hur!! Klok mamma de har, hoppas de uppskattar det när de blir stora.

2007-05-19 @ 10:29:27
Postat av: Olevera

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-02-01 @ 10:25:15
URL: http://olevera.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback