Idag = njutningsväder

Har idag låtsats kratta pyttelite och rensa lite där bak på gården för där finns det en massa...men man skall inte ta i för hårt på en söndag....men så där lagomt lite lätt, så det ser ut som att man gör något ;)

Nu skall jag snart börja med maten, blir fläskfilegryta, blev smittad och så sugen på det när jag läste vad Sussi och comapny hade ätit häromdagen !!!

och sedan skall jag och Kajsa på träff igen !!0 Tyckte vi var där nyss....men tydligen är det ca. en månad sedan...antingen är jag senil och kommer inte ihåg de senaste veckorna eller så går tiden för fort just nu.

ha en fortsatt bra söndag.

P.s jag smet in en snabbis....var ju tvungen att förbereda maten *fniss*

Kommentarer
Postat av: eira

Tack för att vi fick låna med oss flickorna! Det gick suuuper-bra!!! ..även om Ebbas stövlar blev lite blöta, men det var ju för att dom skulle hämta en viktig grej från vattnet, nån kvist eller nåt...*skrattar* Dom har lekt och lekt och cyklat o fikat lite o lekt o lekt. Alla var besvikna när vi skulle åka. Höres!

Postat av: sussi

Kul att jag inspirerade ;)
Viktor har en date m Ebba imorrn ;)

2007-05-20 @ 22:02:11
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vilken trevlig date vi hade i dag...jag blev så full i skratt när dom alvarsamma finska männen skulle gå i takt...la du märke till det? Alltså att dom gick i takt?

2007-05-20 @ 23:39:48
Postat av: aegnes

jag har åxå så att jag måste in å förbereda maten ibland, (ibland bra att man är kocka)

2007-05-21 @ 06:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback