Hjärnstillestånd.

jag skulle logga in hit och då kom jag helt plötsligt inte ihåg mitt lösen....snacka om att då var det ett tag sedan sist....eller minnet det är fel på *ler*.

På tal om dagen idag så har Eira gett en sådan bra och sann resumé av dagen som varit, så läs där på EIRAS blogg !!! Håller fullständigt med om att mamma had lagat suveränt god fläskfilé, och så god svampstuvning som hon gör kan ingen annan göra !!  Tack för maten, åt bara för mycket så klart:)

För övrigt har jag och moster varit till kyrkogården och gjort iordning gravarna inför morgondagen och det brukar jag göra med mamma varje år då moster inte tidigare haft lika lättaatt vara med om det och jag måste säga att snacka om att det gick snabbt då man har teamwork...hon är en aaaaaaning snabbare än min mor.....inget ont om min käre mamma men liteeeee  långsam är hon av sig ibland.

Annars så har jag hela veckan varit så  extremt super trött, så trött så jag har inte orkat med något annat än jobbet, varit helt slut, jag har tänkt att jag har någon allvarlig, svår, farlig, dödlig sjukdom men det är nog inte så.
Och Nu har jag så förbaskat ont i halsen så jag vet inte om det är det som spökat, har inte varit riktigt kry igår heller....men är det bara lite flunsa på väg så är det inget att tjaffsa om, bara att ta nya kraftag nästa vecka och se om man får mer gjort då !!

Morgondagen skall starta med bullbak och sluta med Ikea-besök var det tänkt :) Och däremellena skall det hinnas med morsdagsfirande så dagen går nog i rasande takt.

Natti, natti på er kära vänner !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: eira

Det var en kul dag igår!!! Tack själva!!

Postat av: Susanne

Ja, nu ska ni då vara glada att ni äntligen får med oss på Ikea... :)

2007-05-27 @ 13:42:01
URL: http://www.susannes.blogg.se
Postat av: Annika

Krya på dig...och ha en bra kommande vecka!!

2007-05-27 @ 21:19:30
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback