Vilken kanondag !!

Fint väder gör en på gott humör och även trevligt sällskap !

Har ränt en hel del på min lediga dag....men jag lovar nästan att det är lättare att vara på jobbet än att ha en lista på grejjer som skall fixas *ler*...och det var ju även lite som jag fixade á jobbets vägnar : två flugor i en!!

Hörde att det blir fint väder till helgen så Eira och jag har fixat så våra ungar förhoppningsvis har sysselsättning hela helgen om det bara är uteväder, så nu håller vi väl tummarna båda två hoppas jag.


Jag har inte hunnit njuta av solen idag men vad gör det....Bara solen lyser där ute så blir man ju på så himla glatt humör.

Hoppas ni alla haft en bra dag oavsett om ni hunnit vara i solen eller bara fått titta på den.

Jag skall gå och jaga änglatofflorna nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajjemän :) Jättegott!!!
Åh vad ska ungarena hitta på för kul i helg?

2007-03-21 @ 17:40:19
Postat av: Anonym

d var jag =)

2007-03-21 @ 17:40:32
Postat av: Irina

alltså jag

2007-03-21 @ 17:40:48
Postat av: anna

det kommer va kanonväder i helgen -jag lovar!!! för vi ska va inne & tapetsera :/

Postat av: Kajsa

På lördag skall vi till Nordpolen för att ta igen den förlorade bad och ät grejen i Piteå...

2007-03-22 @ 08:29:59
Postat av: Anki

Ja sol ute sol inne, sol i sinne. Eller hur den nu går=)

2007-03-22 @ 08:59:48
Postat av: Moster Eva

Tack för igår. Det var en härlig dag. Bodensarna fick också en kopp kaffe och jag fick visa min fina lägenhet och den magnifika utsikten. Vi glömde att kolla ang smörgåstårta.

2007-03-22 @ 09:38:20
Postat av: ellii

Vad roligt att helgen blir fin. Oftast är ju veckodagarn fina och sen när helgen kommer så är det skitväder.

2007-03-22 @ 13:23:04
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Vivi

Jepp helgen blir kalasfin, har jag beställt! Har blivit lovad frukost ute i de vita av min "käre" sambo o barnpå söndag så finväder tack!! =)

2007-03-22 @ 17:14:31
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Eivindnatalie

Excellent site.

2008-09-16 @ 12:11:33
URL: http://eivindnatalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback