tre på natten ringde......

...väckarklockan och det var inge kul för jag kunde inte somna om, inte  förrän flickorna vaknade så var jag trött igen:(      Mannen i huset har farit på en utbildning med jobbet och kommer hem kanske på måndag kväll eller tisdag...så nu har vi tjejer solo här!!!  Hade varit skönt och mysigt men jag/vi har en massa som måste hinnas med denna helg. Det bli rännande hit och dit, kalas är dte vareneda helg nu när det är vår känns det som...men det är väl bara mamman i huset som blir liteee trött av dem. Men det brukar vara kul att få surra vid kaffebordet också:)

Jag bara gäspar och gäspar här så det är nog dags att gå och "vila" en stund med flickorna framför TV:n.

På återseende!!

image441

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det konstigt att mammorna alltid har nåt att göra...tänk om vi kunde sitta ner och ta det lugnt och njuta av det istället föratt hela tiden göra nåt... Ha en bra helg nu med dina prinsessor!

2007-03-31 @ 11:20:59
Postat av: Sussi

Ha d så gött me era tjejdagar :) Skoj!!
D där m utländska besökare, vet inte om d är ngn "tillfällighet" att denna "ngn" kikat in. Det är iallafall samma IP som har "hittat" mig via tyska google 2ggr...!?
Kan vara en tjej som min syster känner, tänkte iallafall kolla om d dyker upp igen... Sen har jag även haft från finska google, där känner jag heller ingen...
Annars sitter jag inte och kollar efter alla IP-adresser, har ca 400 öppningar per dag så jag lägger hellre min dyrbara tid på annat ;)

Men som sagt - känner ingen utomlands förutom ett par vänner i Amerika, de känner jag igen på t.ex Quebec. Men vill ogärna ha oseriösa läsare... Man vet ju aldrig!

Ha en trevlig helg :)

2007-03-31 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback