Måndag

27869-424

Det var så härligt att komma hem från jobbet i fullt dagsljus och ändå hade jag hunnit vara in på Ica i Ö-tå och handla lite innan jag kom hem...och det var LYCKA för mig. Ljust och milt väder när man kliver ut ur bilen, toppen härligt kändes det !!

27869-423

Annars så är jag ju lite off-side så här när gubben är hemma.....när jag kommer hem är eftermiddagen redan bestämd hur den skall fortlöpa....utan att jag FÅTT vara med och bestämma...nå ungarna har ju kul i alla fall när det finns mycket kompistid dessa veckor.

27869-422
 
Men jag saknar att föra eller hämta flickorna från skolan....Känns som en EVIGHET sedan jag varit till skolan,
men tur att det är så då får fröknarna semester från den här mamman ett tag...de kanske blir less mitt rännande där, vem vet ?!!  ...och vilken tanke den dagen ungarna är så stora att de inte behöver fritidsplats eller så...gulp...jag vill inte tänka på det. Jag är SÅ TRYGG när barnen har denna skola och fritids!!!
27869-421

Välkommen Svärmoori och hoppas du nu lämnar lite avtryck ifrån dig när du är in och läser...och ni andra också för den delen. Och jag hoppas att det är bra i Skellefteå !!

Och till er som är sjuka: KRYA på er !!

Och till er andra: Ha det bra!!

P.s grannen...vad är det med våra "gubar" som måste ha nästan snöfritt på gården....det är ju för f....n vinter och då hör det väl till med snö!!  Jag har i alla fall låtit ena bro-delen snöa igen....jag har helt struntat i att sopa eller skotta på den sidan, behövs ju inte :)

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ha de så bra du med! Jaa, nu är våren här, skönt.

Postat av: eira

Tack! Jo, jag håller med dig - snart är jag där. Hoppas jag. Eller så efter sommaren, vi får ju se! Men allt närmar ju sig i alla fall. *ler* Jag håller med om ljuset - till o med JAG längtar efter sol o värme - har jag blivit skadad???

2007-03-13 @ 07:04:06
Postat av: Nina

Eira: ja du har blivit lite "skadad" efter alla åren här uppe...då du lever i mörker under vintrarna och med kylan så då har du nog börjat tycka om värme och sol *ler* !!

2007-03-13 @ 07:38:31
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: grannen

USCH!, vilket väder, VI som hade PLANERAT, att åka SKOTER IDAG, och grilla korv!
Visst är SKÖNT, när det blir LJUSARE, och jag vaknar ocså tidigare ;=)

2007-03-13 @ 08:18:01
Postat av: Anki

Javisst är det skönt med ljuset och ändå känner man sig helt slut.

2007-03-13 @ 08:45:27
Postat av: Kajsa

Tänk vad vi är enkla i våra vardagslyckor...själv är det lycka för mej att sitta i ett städat hus med ett nytt korsord...

2007-03-13 @ 08:51:30
Postat av: Sussi

Vilka fina bilder - favorit :)
Ja visst är d tryggt m dagis och frillo - sen måste man ju sluta jobba!!

2007-03-13 @ 09:16:02
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

ha en bra dag!

2007-03-13 @ 09:48:10
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: svärimoori

Min favvo blomma är just tulpaner. Har du tagit bilderna själv!? Snygga bilder!

2007-03-13 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback