Lördagskväll

27869-430
Bilden blev så liten...vet ej om ni kan klicka på den och få se min små släktingar *nöff*.

Emmy är inte mer än lite förkyld...hon blev frisk när Ebba fick sig sin kompis hit på dan....och sedan kom hennes polare hit och då syntes inte ett spår av hängigheten ...och glad är jag för det...jag trodde att nu blir hon dunderförkyld, men en f.m på soffan gjorde henna Pigg ;)

image431
Visst var de söta dessa termosar...jag tyckt de var så häftiga.....en sådan skulle jag kunna tänka miga att ha !!!

♥♥♥
Själv har jag varit på teater  idag med moster och mamma,
pappa ( Tack pappa!)  kom hit för att se efter barna och gubben min var i garaget...det var väl en bra eftermiddag ??!!
Den hette Lydias lägntan och spelades här i Karungi och det blir så mycket lättare att fara när man inte måste åka iväg nå långt...

♥♥♥
Nu skall jag gå och försöka fösa barnen i vettig tid i säng då varje fredag och lördag har det gått så sent i säng de senaste veckorna.

Ha det bra under resten av helgen!!

P.s Och Irene nu blev jag nyfiken, MYCKET nyfiken


TACK och HEJ......LEVERPASTEJ

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fina termosar!!
Härligt m teater! Var d barnteater eller??

Postat av: catharina

fortsatt härlig helg på dig

2007-03-17 @ 20:45:53
Postat av: Nina

Det var en teater som hette Lydias lägntan av Tornedlasteatern...tror jag,,,vuxenteater.

2007-03-17 @ 21:33:12
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag och Pian skulle åxå dit och kolla men vi fick förhinder...men tur var ju det eftersom det var mkt på meän kieli...jag hade blivit vrålförb om jag betalt inträde och sen suttit där och inget fattat...

2007-03-18 @ 08:44:11
Postat av: Anki

Jättefina termosar=)
Jag skulle vilja ha såna där gummistövlar, alltså med motiv=)
Inte termosar som stövlar, om du fattar?

2007-03-18 @ 10:03:57
Postat av: Annika

Vilka häftiga termosar! Sån skulle jag oxå kunna tänka mig att ha hemma!

Ha en skön söndag!

2007-03-18 @ 20:28:01
Postat av: Eirikmagnhild

I really enjoyed it. You have done a great job.

2008-08-26 @ 13:22:29
URL: http://eirikmagnhild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback