Lördags blogging

27869-425

Först vill jag hälsa till er alla, jag har inte skrivit kommentarer till er alla för jag har inte läst alla bloggar på flera dar känns det som...blir så om jag är utan två dar typ....Men tiden har ej funnits och igår kväll var jag så trött. Nyss svepte jag snabbt igenom några.

Jobbat har jag gjort och en massa annat, som flängt runt hitan och ditan på den lediga tid jag haft :) Kul men jobbigt...gammal håller jag tydligen på att bli.

Idag är den större tösen inte riktigt kry och den yngre har åkt med "guben"  till stan en sväng och jag skulle städa.....men så sitter jag här :(.

Nu skall jag gå och göra det som skall göras innan de hinner hem från stora staden Haparanda.

Hejsvejs !!!
27869-417


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ååh, är hon sjuk? I bland funkar inte det med bloggen när man ska kommentera och då ger i allafall jag upp...Ha nu en skön helg, det som är kvar av den alltså!

2007-03-17 @ 17:00:10
Postat av: Kajsa

Ååh, är hon sjuk? I bland funkar inte det med bloggen när man ska kommentera och då ger i allafall jag upp...Ha nu en skön helg, det som är kvar av den alltså!

2007-03-17 @ 17:03:15
Postat av: grannen

nu har JAG, något, att berätta om ......
ser, att ni är lite sjuka, så krya på er!

2007-03-17 @ 17:44:02
Postat av: Anki

Visst är det konstigt att man fastnar framför datorn istället för att städa=)

2007-03-17 @ 19:11:26
Postat av: Annika

Ha en skön lördagkväll!

2007-03-17 @ 19:54:24
Postat av: Baldergry

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback