Jahapp....

.....då var melodifestivalen över för denna gång...bara att vänta på när det är i Helsingfors då...jag har ej koll på det !

Imorse har Ebba vaknat klockan sju och det är sovmorgon mot vanlig tid att stiga upp men jag var DÖDSTRÖTT...men det var MIN tur att stiga upp så det var bara att masa sig upp och börja spela UNO på dirketen, ebba var vaken , klarvaken, jag fick ju sovmorgon igår...tilll hela 08.45 !!!!  Sedan kunde jag inte ligga mer.

Igår lekte jag frisör på kvällskvisten och jag och Ebba knäppte så fina söta foton på mamma som satt i frisörstolen (köksstolen )....hon hade fullt med aluminiumfolie strimlor i skallen och Ebba tyckte att Mommo var såååååå ful.....

Igår råkade jag vila lite tungt och djupt på soffan...halvt medvetslös...och när jag vaknade upp ur koman var Emmy borta och jag hade hade tydligen lovat henne att åka till en kompis....men det mindes jag inte så mycket av, vilken morsa va???!!! Men bra att pappan hade koll på allt.
27869-479



Nu tog lugnet slut i det här huset, storsyster vaknade och då blev det direkt mer liv i huset då hon vill börja och bestämma över lillsyrran.

Så nu går jag och tar mig en kopp kaffe.

Ha en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: grannen

GOmorgon, från grannhuset!
Jag fick sovmorron, ändå till 8, PETTSON VAR UTE, he, he,
Tur, att Pappa i huset, har KOLL PÅ FLICKORNA.......

2007-03-11 @ 08:51:51
Postat av: elli

Good morning!

Postat av: Anonym

Dsamma - ha en trevlig söndag!
D enda trista m denna dag är att måndagen kommer smygande :(...

2007-03-11 @ 11:21:16
Postat av: Kajsa

Faktiskt så är det sämsta med söndagen att måndagen kommer så fort...det hade vart kul och se mommo i folio...

2007-03-11 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback