Helgen till ända....

.... för denna gång. Jag klagar inte på väder eller vind. Barnen har haft det toppen i helg.
Våfflor har gräddats.
Sällskap ute på älven bägge dagarna, TACK till er !!
♥♥♥

Måste bara berätta att Ebba är så lycklig....( Ta nu åt er Grann-Sussi och Kajsa!!)
Hon skall på kalas och jag tänker inte skicka med eget fika och hon är så glad för det.....hon bara pratar om det att:  tänk när både Kaspers mamma och Viktors mamma ordnar sådant som hon får äta!!!
Så kul att höra hennes förklaringar till detta.....Sussi varit hennes fröken....Kapser sitter brevid henne i matbordet....därför kan Kasper säga till Kajsa vad hon tål och inte tål...

Jag tror nu inte Ebba fikar så mycket, men känslan att hon inte behöver ha med sig en egen påse med fika kan nog ingen förstå, inte ens jag, men jag inser hur glad hon är över att det är så pass många som verkligen frågar vad Ebba får och kan äta. Tack till er alla!!  Det är fler än Sussi och Kajsa så inte ni känner er bortglömda, men nu idag har hon pratat Kajsa och Sussi.

♥♥♥

Och sedan till er andra; Se till att om ni blir sjuka och behöver läkarvård är det SÄKRAST att bli sjuk månadg till fredag och under dagtid......jag har haft lite upprörda känslor över detta idag....men allt löste sig ändå.



Och tänk att jag hade lust att skriva inlägg ikväll igen...och i morse kändes det som att jag tänker inte skriva nytt inlägg före sommaren....vad man kan ändra sig fort ;)

Nu skall jag i bastun.

Kommentarer
Postat av: Irina

Vad skönt med bastu! *vill oxå* Visst har helgen varit härlig, solsken o milt väder :)

Postat av: Moster Eva

Vilken helg med strålande sol och härlig samvaro med er alla. Tur att läkarbesöket gick bra, vi behövde inte använda vår ilska - vi var ju ganska peppade inför besöket.

2007-03-25 @ 22:16:22
Postat av: Sussi

Ååh vad jag blev varm i hjärtat, gulleEbba :)...
Självklart fixar Sussi ALLTID fika för ALLA!! Man kan väl inte gå på kalas heller utan att få kalasfika!
D vore ju hemskt...

Ge en BAMSING till det lilla livet,
*kramis*

2007-03-25 @ 22:32:47
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Håller helt och hållet med Sussi! Kasper har vart så noga med att Ebba måste kunna äta nästan allt...
Lunchen som vi pratade om, tyckte Kasper var till 100% bäst!!!

2007-03-25 @ 22:48:12
Postat av: grannen

Vinkar från grannhuset!

2007-03-26 @ 08:16:46
Postat av: Linda

Åh vad härligt att få gå på kalas utan att behöva tänka på fikat! Tyvärr så är det inte så många som tänker på andra, vi har sådana i släkten som inte bryr sig om andras allergier så mina barn blir tyvärr ofta utan :(

2007-03-26 @ 11:23:52
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Inte får du ta bloggledigt.
Sluta upp med såna funderingar.

2007-03-27 @ 09:01:14
Postat av: Tina

Ha en fin vår alla!!
Välkommen till min lilla blogg som nu är ny här...
tinaahlin.webblogg.se Kram!

2007-03-27 @ 12:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback