dagarna springer iväg för mig

                                                                                      27869-536
Har så mycket att skriva så det går inte att skriva allt jag skulle vela. Ungarna har sportlov med en pappa som inte har handen okej ännu....tolv stygn kvar tills på torsdag då dom ryker....och dryga tre veckor kvar av sjukskrivning och tid då han skall ta det lugnare och inte kan göra allt han vill:(
Snacka om att en viss person här i huset var SJUK under helgen när det inte gick att köra skoter med en hand.
Tur att vi har två bilar med automatlåda så det går i alla fall, och pappas traktor går tydligen också att köra med en hand....

Vi har fått låna Milla hit från söndag till måndag kväll och det var tydligen skönt för gubben som var hemma, då visade sig inte "syskonkärleken" mellan våra egna töser utan allt förflöt på lugnt och stilla:)

Och tack mamma som tog med flickorna på en liten skidtur igår då jag var och knegade.

Skidorna har åkt fram ( så skönt är det ) och banne mig imorgon skall jag ut på en skidtur...först till stan för att handla och besiktiga bilen samta andra småärenden, men sen skall jag ut och röra på fläsket!!!!
Jag är ledig denna vecka två dagar och jag har lovat tjejerna att jag jobbar INTE extra då det är sportlov, för Ebba väntar på att få fara till Ikea...hon skall köpa sig en flecefilt med fransar som hon sett där... Jag hoppas nu bara att det går att ta sig in där på torsdag då vi har planerat att ta en Ikea dag.
Fredag jobbar jag och det är en dag som jag inte ser fram emot riktigt, men jag har hämtat mental styrka av moster så jag genomlever säkert den dagen också !!!


Jag har varit extremt trött i flera månader och nu igår kväll kom jag och mamma på det!!  Mina allergitabletter jag käkar gör ju en dödstrött...jag har hoppat över den i morse och jag är vaken ÄNNU!!!  Jag som slocknat varenda kväll som en fura på soffan vid Bollibompa tid...så nu skall jag testa att vara utan ett tag. Mamma tar en sådan tablett vid behov och hon berättade att hon är trött ett dygn efteråt, dödstrött, och inte konstigt att jag har trott att jag haft cancer eller nåt annat som gjort mig så här sjukligt trött....

Nu kanske jag orkar och hinner uppdatera lite oftare....och framför allt läsa era bloggar !!
Må så gott alla bloggare och tjuvläsare !!

P.s Anna panna i Marielund...när skaffar du dig en egen blogg????

                                                 27869-535

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag såg dina töser i snödrivan idag - inte syntes där några aggressioner...!
;)

Postat av: Nina

Det har tydligen gått bra idag...men i slutet på veckan så kommer det kanske...men förhoppningvis inte då heller!!

2007-03-06 @ 22:02:23
Postat av: anna

finns på ny adress ;)

ha de!

2007-03-06 @ 22:23:39
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Annika

Jodå, nog är det Ella som försöker "malla" och "stödda" sig nere vid isen!! :-D Men det är bara o skrika åt henne att gå hem! Hon är inte farlig...om hon skäller allt för mycket är det bara o nämna hennes namn och be henne gå hem och sen bara nonchalera. Hon brukar bli så snopen då...åhhh vet dom vad jag heter och inte bryr dom sig heller!

2007-03-07 @ 07:31:31
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Kan inte se dina bilder. Om det är Tavegyl som du tar så kan jag förstå att du är trött...Pontus är som en lealös sill hela dagen efter om han tagit en tabl till natten.

2007-03-07 @ 11:20:32
Postat av: Annika

Tagen!! Läs min blogg!!

2007-03-07 @ 14:22:12
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Tobiasruth

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-11-13 @ 10:33:14
URL: http://tobiasruth.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback