två dagar...ledigt

Studentfirnadet vi hade igår gick superbra, så skönt när det var fint väder då det underlättar allt en sådan dag då det kommer ganska mycket folk :)
Irina önskar att jag skulle lägga ut lite bilder idag från igårkväll men jag orkade inte börja med det nu då jag borde gå och tömma diskmaskinen, sätta på morgon kaffe och sedan skall jag be gubben vara chaufför till stan för lite inhandling av diverse produkter...
Men kanske det kommer bilder från gårdagen senare, vi får se, datortiden är så minimal nu förtiden, blir kanske bättre till hösten:)
Ha en bra hleg alla bloggare !!!  Och Tack Sussi för att du orkar gå in till var och en av oss för att önska trevlig helg !!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Javisst hade vi tur med vädret. Vi satt ute o åt.
Skönt att det är över.

2007-06-09 @ 20:31:29
Postat av: Irina

:)
Sätt in bilder när du hinner =)

Postat av: Maria

Ha så kul på kursen!

2007-06-10 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback