Inspirationen....

....min inspiration har flygit sin väg .....Jag skulle behöva skriva ett personligt brev angående att söka ett jobb men VAD katten hittar man på om sig själv än allt det man INTE kan???  Och sedan VET jag att detta jobb tillsätts av en annan...men ansökan är ute och jag måste visa mitt intresse...hu vad trist....och ansöka går ut idag kl.24.00......

.....så istället har jag sysselsatt mig med annat....Sökt dessa söta underbara bilder som Anne G har i massor av
för det är mycket trevligare att Goggla sig fram till fina och roliga bilder

image553

image555

  

Ett litet smakprov av vad jag hittade. Nu skall jag gå och öppna mitt tomma Word dokument och se om inspiration finns där....man vet aldrig vart den tagit vägen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har åxå svårt att skriva bra saker om mej själv...du skulle egentligen fråga andra om hur du är och så för då kanske du får inspiratuion...

2007-06-29 @ 22:28:15
Postat av: Anki

Hoppas du fick till det, alltså ansökan.
Tack för de fina orden du skrev om mig:-D
De värmde.

2007-06-30 @ 08:28:09
Postat av: Chairmantelaf

Very informative. Great site. Really professional.

Postat av: Williamhanne

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-05-19 @ 14:47:50
URL: http://williamhanne.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback